نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ های ایسر

معرفی کامل لپ تاپ های شرکت ایسر – acer

یکی دیگر از برند های معروف در زمنیه تولید لپ تاپ ، شرکت بزرگ ایسر – acer میباشد. شرکت ایسر هم مانند سایر برندهایی که قبلا بررسی کردیم ، برای قشر ها و کاربران مختلف لپ تاپ های مختلفی را تولید کرده است که ما در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، با هم خانواده ایسر را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید :

برای آشنایی با سایر برند های مثل hp ، Dell و … اینجا کلیک کنید.

شرکت ایسر – acer با ۱۱ کارمند و ۲۵۰۰۰ دلار در پایتخت کار خود را آغاز کرد. در ابتدا، عمدتا توزیع کننده قطعات الکترونیکی و یک شرکت مشاوره ای در استفاده از فناوری های ریزپردازنده بود. این شرکت کیت های آموزشی Micro-Professor MPF-I را تولید می کرد، سپس دو نرم افزار شبیه سازی برای اپل طراحی کرد پیش از ادغام با بازار سازگار با IBM،  Microprofessor IIرا تولید کرد و تبدیل شدن به یک تولید کننده  برجسته در زمینه کامپیوتر شد. این شرکت در سال ۱۹۸۷ به نام ایسر نامگذاری شد که همانطور که پیش تر گفته شد به معنای تیز و آسان است.

دسته بندی انواع لپ تاپ ایسر– acer

لپ تاپ های ایسر

در لیست زیر میتوانید 7 لپ تاپ برتر شرکت ایسر را مشاهده بفرمایید :

  • لپ‌تاپ ایسر Aspire؛ مناسب مشتریان اقتصادی
  • لپ‌تاپ ایسر Swift؛ بهترین انتخاب‌ها ازلحاظ قابلیت حمل
  • لپ‌تاپ ایسر Spin؛ لپ‌تاپ‌های دوکاره‌ی قدرتمند
  • لپ‌تاپ ایسر Switch؛ کارایی ترکیبی با قدرت مناسب
  • لپ‌تاپ ایسر Nitro؛ مناسب گیمرها با بودجه‌ی محدود
  • لپ‌تاپ ایسر Predator؛ غول‌هایی مناسب گیمرهای حرفه‌ای
  • لپ‌تاپ ایسر Travelmate؛ بهترین انتخاب برای کاربردهای اداری و تحصیلی

در ادامه به بررسی تک تک موارد لیست بالا می پردازیم

لپ‌تاپ ایسر سری Aspire؛ مناسب مشتریان اقتصادی

کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که نیاز های گوناگونی دارند برای مثال قصد دارند از لپ تاپ برای کار های اداری ، بازی ، تحصیلی و … انجام دهند . لپ تاپ های Aspire از شرکت ایسوس این شرایط را برای مشتریانش فراهم کرده تا به جای خرید چندین لپ تاپ ، یک لپ تاپ برای چندین کار مختلف داشته باشند.

از بهترین لپ‌تاپ‌های اسپایر جدید می‌توان به Acer Aspire 5 اشاره کرد که با قیمت مناسب، کارایی مقبولی برای مشتری به‌همراه دارد. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی Core i3 سری U و قیمت حدود ۴۰۰ دلار، انتخابی مناسب برای مشتریان اقتصادی محسوب می‌شود. از قابلیت‌های اصلی Aspire 5 می‌توان به عمر باتری طولانی و نمایشگر شفاف 1080p اشاره کرد.

لپ‌تاپ ایسر سری Swift؛ بهترین انتخاب‌ها ازلحاظ قابلیت حمل

ایسر برای رقابت در عرضه‌ی نازک‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان، سری سوئیفت را به بازار عرضه کرد.

حتما دوران قبل از بیماری کرونا را به خوبی به خاطر دارید ، در آن زمان کارمندان ، دانشجویان و سایرین باید مدام لپ تاپ را با خودشان حمل می کردند. در مقاله های قبلی باهم بررسی کردیم که وزن لپ تاپ برخی از برند ها تا 3 کلیوگرم هم میرسد! اگر شما به دنبال یک لپ تاپ سبک هستید ، شرکت ایسر – acer برند swift را به شما پیشنهاد میکند.

از میان محصولات مهم ایسر در دسته‌ی Swift می‌توان به Swift 7 2019 اشاره کرد که لقب باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان را نیز یدک می‌کشد.

لپ‌تاپ ایسر سری Spin؛ لپ‌تاپ‌های دوکاره‌ی قدرتمند

لپ‌تاپ ایسر سری Spin به شما این امکان را میدهد همزمان ، یک لپ تاپ و یک تب لت را در اخیار داشته باشید. از ویژگی های فوق العاده این لپ تاپ پشتیبانی از صفحه لمسی و قلم مخصوص خودش میباشد ؛ این ویژگی برای کاربرانی که با نرم افزار کورل درا یا ادوبی ایلایستور کار میکنند یک مزیت خوب به حساب می آید.

از میان بهترین لپ‌تاپ‌های سری ایسر اسپین می‌توان به Spin 3 اشاره کرد که اکنون با پردازنده‌ی Core i7 نیز در بازار عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ ایسر سری Switch؛ کارایی ترکیبی با قدرت مناسب

خانواده‌ی ایسر Switch را بیشتر می‌توان تبلت‌هایی با قابلیت اتصال کیبورد و قلم نوری دانست. محصولات این دسته نیز در انواع پایین‌رده تا حرفه‌ای عرضه می‌شوند و حتی یک نسخه از آن‌ها به‌نام Switch 7 Black از سیستم خنک‌کننده‌ی آبی هم بهره می‌برد.

لپ‌تاپ ایسر سری Nitro؛ مناسب گیمرها با بودجه‌ی محدود

گیمر های عزیز به خوبی میدانند که اگر مشخصات فنی یک بازی مثلا گرافیک ، سایه ها ، رزولوشن و مواردی از این قبیل را تا حدی پایین بیاورند میتوانند با یک سخت افزار متوسط هم بازی کنند . اگر شما جزو آن دسته از گیمر هایی هستید که بودجه کم و محدودی دارید شرکت ایسر سری Nitro را به شما پیشنهاد می کند.

از میان بهترین لپ‌تاپ‌های ایسر در دسته‌ی نیترو می‌توان به Nitro 5 اشاره کرد .

لپ‌تاپ ایسر سری Predator؛ غول‌هایی مناسب گیمرهای حرفه‌ای

در میان غول های سخت افزاری ، شرکت ایسری سری Predator را روانه بازار کرد ، سری پردیتور لپ‌تاپ‌های ایسر مخصوص گیمرهایی با نیاز پردازشی گرافیکی فراوان است. این لپ‌تاپ‌ها حداقل با پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1050 به بازار عرضه می‌شود و کاربر می‌تواند جدیدترین بازی‌ها را با تنظیمات گرافیکی حداکثر روی آن‌ها اجرا کند.

از میان بهترین مدل لپ‌تاپ ایسر در دسته‌ی Predator می‌توان به Predator Triton 500 اشاره کرد.

لپ‌تاپ ایسر سری Travelmate؛ بهترین انتخاب برای کاربردهای اداری و تحصیلی

لپ تاپ های مناسب اداری و یا تحصیلی به سخت افزار و امکانات خاصی نیاز ندارند و تنها با دوام بودن آن برای این دسته کاربران کفایت می کند. شرکت ایسر با معرفی سری Travelmate نیاز های شما را برای استفاده های تحصیلی و اداری برطرف می کند.

این لپ‌تاپ‌ها از قابلیت‌ حمل‌ونقل مناسب و امکانات امنیتی همچون تراشه‌ی TPM هم بهره می‌برد. از میان بهترین مدل لپ‌تاپ ایسر در دسته‌ی تراول‌میت می‌توان TravelMate P614 را نام برد که طراحی زیبا و نمایشگر شفاف و باکیفیتی دارد.

Rate this post

ارسال یک نظر