نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

کامپیوتر hp

معرفی کامپیوتر اچ پی مدل ProDesk 400 G6 Microtower-J1

نام شرکت HP به صورت ناخودآگاه ذهن انسان را به سمت لپ تاپ های این شرکت می برد ، اما جالب توجه است که شرکت HP در بخش اسمبل کردن کامپیوتر های رو میزی هم فعالیت دارد. امروز قصد داریم تا کامپیوتر اچ پی مدل ProDesk 400 G6 Microtower-J1 را به شما عزیزان معرفی کنیم. این کامپیوتر برای بازی های سطح متوسط ، شرکت های بزرگ و مراکزی مثل دانشگاه ها بسیار مناسب میباشد . در ادامه در کنار یک بررسی مختصر ، به سخت افزار این کامپیوتر را هم نگاهی می اندازیم.

کیس اسمبل شده‌ی «ProDesk 400» محصولی از شرکت «اچ پی» است. این محصول از پردازنده‌ی i5 9400 شرکت اینتل بهره می‌برد. این پردازنده از لیتوگرافی 14 نانومتری بهره می‌برد که به کمک آن‌ها می‌توان پردازش‌ها را با سرعت بالایی انجام داد.

میزان فرکانس در این پردازنده‌ی شرکت اچ پی برابر با 2.9 گیگاهرتز در حالت بیس و 4.1 گیگاهرتز در حالت توربو است. میزان حافظه‌ی رم ارائه شده توسط شرکت اچ پی برای این کیس برابر با 8 گیگابایت از نوع DDR4 است.

شرکت اچ پی پردازشگر گرافیکی GFORCE GT710 را برای این کیس در نظر گرفته است. این پردازشگر دارای حافظه‌ی 2 گیگابایتی است و به کمک آن می‌توان اقدام به انجام پردازش‌های گرافیکی کرد. برای ذخیره‌سازی اطلاعات شرکت اچ پی یک هارددیسک با ظرفیت 1 ترابایت به همراه 250 گیگابایت SSD برای این محصول در نظر گرفته است.

Rate this post

ارسال یک نظر