نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

مقایسه بین ردمی نوت 10 و 11

مقایسه بین ردمی نوت 10 و 11

ردمی نوت 10 و 11 جزو گوشی های محبوب و پر طرفدار خانواده شیائومی هستند. برای برخی از خریداران این سوال پیش آمده است که کدام گوشی ، گزینه مناسب تری برای خرید است. در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، به مقایسه بین ردمی نوت 10 و 11 می پردازیم.

شیائومی ردمی نوت 11 با پیشرفت‌های مهمی نسبت به نسل قبل معرفی شده است که از میان آنها می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد. از طرفی ردمی نوت 10 نیز با توجه به قیمتی که دارد، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در واقع هر کدام از این دو گوشی مزایا و معایب خاص خود را دارند.

طراحی

از نظر طراحی تفاوت چندان مهمی بین شیائومی ردمی نوت 11 و 10 وجود ندارد . لازم به ذکر است که دوربین ردمی نوت 11 از نسل قبلی خود بزرگتر است ولی تعداد حس های ردمی نوت 10 به مراتب بیشتر است .

همچنین ردمی نوت 10 گوشی‌ باریک‌تر و سبک‌تری است و به طور کلی به خاطر استفاده از نمایشگر کوچکتر بهتر در دست جا می‌شود.

صفحه نمایش

اگرچه ردمی نوت 10 قدیمی‌تر است؛ اما به نمایشگر بهتری مجهز می باشد . ردمی نوت ۱۰ دارای صفحه نمایشی ۶.۴۳ اینچی است ؛ اما نمونه مورد استفاده در شیائومی ردمی نوت ۱۱ برابر با ۶.۶ اینچ است.

سخت افزار و نرم افزار

با وجود اینکه در بحث صفحه نمایش ، ردمی نوت 10 بسیار قوی تر عمل کرده اما زمانی که وارد سخت افزار می شویم ، به  لطف امکانات جدید ردمی نوت 11 حرف اول را میزند.

برخلاف تراشه اسنپدراگون 678 که در ردمی نوت 10 استفاده شده است، دایمنسیتی 810 از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و حتی عملکرد بهتری در انجام امور پردازشی و گرافیکی دارد.

علاوه بر اینها، با خرید Redmi Note 11 می‌توانید از حداکثر ۸ گیگ رم بهره ببرید، ولی این میزان در نوت 10 در بهترین حالت به ۶ گیگ می‌رسد.

دوربین

ردمی نوت ۱۱   تنها به دو دوربین ۵۰ و ۸ مگاپیکسلی مجهز می باشد .

این در حالی است که نسل قبل این گوشی از مجموع چهار دوربین بهره مي‌برد. این دوربین‌ها شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و حسگر ۲ مگاپیکسلی برای سنجش عمق می‌شوند.

با وجود آنکه تعداد دوربین های ردمی نوت 10 بیشتر است .

اما به لطف مجهز شدن به دوربین اصلی بهتر، می‌تواند در اکثر شرایط تصویر بهتری را ثبت کند.

3.1/5 - (7 امتیاز)

ارسال یک نظر