نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

A03 مقایسه A04

مقایسه دو گوشی A03 و A04

همانطور که می‌دانید گلکسی A04‌ سامسونگ در گروه گوشی‌های اقتصادی سامسونگ قرار می‌گیرد و نسل بعدی گوشی‌های اقتصادی A03 سامسونگ است. در این بخش به مقایسه دو گوشی A03 و A04 می پردازیم.

لازم به ذکر است که  این گوشی ها دارای تکنولوژی GSM / SIM / HSPA / LTE هستند که کاملا شبیه به هم است. همچنین نوع باندهای آنتن گوشی Samsung A03 از گوشی Samsung A04 بهتر است.

پردازنده ها

اگر بخواهیم در مورد پردازنده(CPU) گوشی ها صحبت کنیم، می توانیم آن ها را از دو جنبه مورد ارزیابی قرار دهیم. جنبه اول، تعداد هسته های هر پردازنده است که در اینجا هر دو گوشی 8 هسته دارند.جنبه دوم، فرکانس پردازنده است. گزینه ای که قدرت پردازشگر گوشی ها را نشان می دهد. در این قسمت، بهترین هسته با بالاترین فرکانس را برای مقایسه انتخاب می کنیم. جالب است بدانید که فرکانس هر دو گوشی 1.6 گیگاهرتز می باشد که دقیقا با هم برابرند. در مورد پردازنده گرافیکی این گوشی های، خوب است بدانید که گوشی Samsung Galaxy A03 دارای پردازنده گرافیکی می باشد، ولی گوشی Samsung Galaxy A04 پردازنده گرافیکی ندارد.
در کل میشه گفت، پلتفرم گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A04 کارایی بهتری نسبت به گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A03 دارد.

طراحی گلکسی A04 با گلکسی A03

بدنه سامسونگ گلکسی A04 از جنس پلاستیک بوده و فریم آن هم از پلاستیک است که طراحی ناچ و حاشیه‌های بسیار زیاد آن توجه را به خود جلب می‌کند. گلکسی A03‌ نیز از جنس پلاستیک بوده و از این نظر تفاوتی با گلکسی A04 ندارد.

دوربین گلکسی A04 با گلکسی A03

گوشی هوشمند گلکسی A04 مجهز به دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل بوده و گشودگی دیافراگم آن معادل f/1.8 است. از سویی با خرید گلکسی A03 یک دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی دریافت می‌کنید. هر دو گوشی دوربینی فراتر از انتظار را ارائه می‌دهند؛ چرا که معمولا گوشی‌های اقتصادی دارای دوربینی ماکزیمم ۱۳ مگاپیکسلی هستند.

2.6/5 - (11 امتیاز)

ارسال یک نظر