نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

redmi vs mi

مقایسه ردمی Redmi و می آی MI از برند شیائومی

بازار گوشی های شیائومی روز به روز داغ تر میشود ، یکی از دلایل محبوبیت زیاد این برند ، داشتن امکانات بسیار زیاد آن است. گوشی های شیائومی تنوع و گونه های مختلفی دارند و از همه مهمتر دو سری ردمی Redmi و می آی MI از مدل های محبوب این برند چینی هستند.

اگر به تاریخچه گوشی‌های سری MI و Redmi نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که شیائومی خدمات کاملا متفاوتی را با آن‌ها ارائه داده و شباهتی هم نسبت به همدیگر نداشته‌اند. این تفاوت‌ها منحصربه‌فرد بوده و سازنده تلاش کرده است که دو تعریف کاملا متفاوت در گوشی‌های خود ایجاد کند.

شیائومی سعی کرده است که از تکنیک فروش سریع استفاده کند. در این روش، تعداد زیادی از خریداران در سایت ثبت نام کرده و همه آن‌ها منتظر عرضه گوشی خواهند بود. بدین ترتیب فروش محصول برای کمپانی تضمین شده و آن‌ها می‌توانند به همان تعدادی که درخواست وجود دارد، در کمپانی تولید داشته باشند. از دید شیائومی، این روش در حال محبوب شدن است و کمپانی‌های دیگر هم در آینده محصولاتشان را بدین ترتیب به فروش خواهند رساند.

در ادامه به بررسی تفاوت های میان این دو گوشی می پردازیم. همچنین در صورت تمایل میتوانید با واحد فروش ما برای خرید انواع گوشی های مختلف تماس بگیرید.

کیفیت ساخت گوشی‌ها

گوشی‌های هوشمند سری Mi ،

بیشتر برای خریدارانی ساخته شده است که استفاده زیادی از گوشی خود دارند. این گوشی‌ها می‌توانند قابلیت پردازش بهتر و سرعت بالاتری را برای کاربران فراهم کنند. واقعیت این است که این گوشی‌ها، به عنوان محصولات سطح بالای شیائومی تلقی می‌شوند و طبیعی است که مشخصات فنی بهتری هم داشته باشند.

گوشی‌های Mi شیائومی پردازنده‌های به مراتب بهتری نسبت به ردمی دارند و می‌توانند نظر مثبت خریداران بیشتری را به سمت خود جلب کنند.

وضعیت دوربین‌ها

گوشی‌هایی که در سری Mi تولید شده و روانه بازار می‌شود، دوربین‌هایی همراه با کیفیت بهتر و ویژگی‌های بیشتر دارند. ویژگی‌هایی مانند تثبیت کننده تصویر نوری، حالت دستی، فلش دوتایی و موارد دیگر، همگی گزینه‌هایی هستند که سبب می‌شود، علاقه مندان به عکاسی، رغبت بیشتری برای خرید گوشی‌های Mi شیائومی داشته باشند. وقتی هم که به گوشی‌های ردمی نگاه می‌کنیم، کیفیت دوربین در این گوشی‌ها به هیچ وجه مناسب نیست و شما تنها برای عکس برداری سطح متوسط می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

طراحی گوشی‌ها

طراحی گوشی‌های Mi مربوط به جدیدترین فناوری کار شده توسط شیائومی است و کاملا از آن رضایت خواهید داشت. این گوشی‌ها حس خوبی در دستان شما دارند و از بهترین و حرفه‌ای‌ترین متریال موجود ساخته شده‌اند. طراحی گوشی‌های ردمی هم نسبتا خوب است و اکثر گوشی‌های آن، حس خوبی به شما خواهند داد.

دوام

بر عکس چند مورد بالا ، برنده این مقایسه گوشی های ردمی هستند. البته دقت کنید که دوام گوشی به نحوه استفاده خریدار نیز بستگی دارد. بنابراین اگر شما یک گوشی  سری MI خریده اید ، تنها کافیست با دقت از آن نگهداری کنید!

قیمت

در کنار فاکتور هایی مثل سخت افزار ، دوربین ، بدنه و … قیمت نیز برای خریداران اهمیت ویژه ای دارد! بر اساس بررسی های کلی ، برنده این مقایسه هم گوشی های ردمی میباشد. گوشی های ردمی با قیمت مناسب تری نسبت به سری  MI در بازار ارائه میشود .

نتیجه گیری کلی

اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند و حرفه ای تر هستید ، بهتر است که به سراغ گوشی های MI بروید ولی اگر بودجه محدود تری دارید و تمایل دارید  هزینه تمام شده برایتان مقرون به صرفه باشد ، سری ردمی گزینه مناسب تری خواهد بود.

 

Rate this post

ارسال یک نظر