نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

xbox

نرم افزار xbox در ویندوز 10 چه کاربردی دارد؟

نرم افزار ایکس باکس یکی از جامع‌ترین راه‌ها برای کنترل ایکس باکس وان شما حتی خارج از وقت‌های بازی است. با این نرم افزار شما می‌توانید بازی‌ها، دوستان و Achievement هایتان را در کامپیوترتان به اشتراک بگذارید و همه را در ویندوز به صورت جامع و کامل در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن مانند ایکس باکس دوم شماست و استفاده از آن مانند استفاده از ایکس باکس وان است.

در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا در باره این قابلیت جالب در ویندوز 10 صحبت کنیم.

نرم افزار ایکس باکس در ویندوز چیست؟

نرم افزار ایکس باکس از جمله نرم افزارهایی است که در تمام دستگاه‌های با سیستم عامل ویندوز 10 قابل اجرا است و مهم نیست این دستگاه تبلت، گوشی، لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌تان باشد. حال چه بخواهید از آن برای در ارتباط بودن با دوستان‌تان و دیدن بازی‌هایی که در زمان آفلاین بودن شما بازی می‌کردند استفاده کنید، یا اینکه از ایکس باکس به کامپیوترتان استریم کنید، با این اپلیکیشن قادر با انجام تمام این کارها را خواهید بود.

قابلیت همه جا بازی های ایکس باکس را بازی کنید چگونه کار میکند.

وقتی شما یک بازی را روی Xbox play به هر شکلی ( حضوری یا اینترنتی ) می خرید ، شما این اجازه را دارید که آن بازی را روی ایکس باکس 1 یا ویندوز 10 بازی کنید.

برای اینکار شما باید آخرین آپدیت از ویندوز و نرم افزار XBOX را بر روی ویندوزتان نصب کنید. حالا به اکانت خود در  Xbox Live/Microsoft account بروید و قابلیت  your Xbox Play Anywhere games را دانلود کنید. در کنسول ایکس باکس بصورت Ready to Install در My Games and Apps و در ویندوز 10 بازی ها در پوشه کتابخانه خواهند بود.

5/5 - (7 امتیاز)

ارسال یک نظر