نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

پلاگین برای مرورگر ها

مهمترین افزونه هایی که باید روی مرورگر نصب کنیم

تمامی مروگر ها ( فایرفاکس ، کروم ، اپرا ، ادج و…) کتابخانه ای بزرگ برای نصب پلاگین ها دارند. نصب برخی از این افزونه ها میتواند امکانات قابل توجه ای در اختیار شما قرار دهد که بوسیله آن کار های شما سریع تر و بهتر صورت می گیرد. در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی به بررسی مهمترین افزونه هایی که باید روی مرورگر نصب کنیم می پردازیم.

افزونه ترجمه :

سایت های مترجم زیادی وجود دارند از جمله گوگل ترنسلیت اما نصب یک افزونه مترجم هوشمند کار شما را به مراتب ساده تر خواهد کرد.

افزونه های مترجم به شما این امکانات را میدهند تا با انتخاب هر کلمه ، به سرعت به زبان فارسی آن را ترجمه کند.

افزونه تصویر برداری از تمام وبسایت :

اسکرین شات گرفتن در ویندوز امکان پذیر است ، اما اگر قصد داشته باشید تا از تمامی یک وبسایت به صورت یکجا تصویر برداری کنید ، باید از افزونه “Full capture” استفاده کنید. این افزونه ها این امکان را به شما میدهند تا با کلیک بر روی آن به صورت یک جا از تمام سایت مد نظرتان تصویری تهیه کند.

افزونه دانلود منیجر :

کاربران نرم افزار دانلود منیجر به خوبی با این موضوع آشنا هستند که برای هماهنگی مرورگر و نرم افزار IDM باید پلاگین آن را هم بر روی لپ تاپ نصب کنند.

افزونه انتخاب رنگ:

در نرم افزار فتوشاپ قطره چکانی وجود دارد که بوسیله آن میتوانید رنگ هر ناحیه را بدست بیاورید ، این افزونه برای مرورگر ها نیز وجود دارد !

نکته بسیار مهم : این افزونه ها فضای رم شما را اشغال می کنند بنابراین برای دانلود کردن آن ها حد تعادل را حفظ کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر