نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نحوه اتصال گوشی موبایل به تلویزیون

نحوه اتصال گوشی موبایل به تلویزیون

تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها (رایانه لوحی) راهی مناسب و ایده‌آل برای دستیابی به مطالب کاربردی روزمره‌ هستند چون همیشه و حتی در حال حرکت در دسترس ما قرار دارند؛ اما هنوز هم صفحه نمایش بزرگ تلویزیون برای خیلی از مردم جذابیت خود را دارد.

ممکن است شما از طریق تلفن خود مشغول تماشای محتوایی تصویری باشید و بخواهید آن را در نمایشگر بزرگتری ببینید یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

خوشبختانه تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها با قابلیت انجام کارهای مختلف در یک دستگاه (گوش دادن به موسیقی، بازی کردن و پخش ویدئو) ساخته شده‌اند.

ممکن است شما بخواهید برخی عکس‌ها را وقتی که با دوستان‌تان دور هم جمع شده‌اید در جمع نمایش دهید یا فیلمی را با وضوح بالاتر پخش کنید یا محتوای آن را در صفحه نمایش بزرگ‌تر تماشا کنید؛ می‌توانید موبایل یا تبلت خود را با کابل USB به تلویزیون متصل کنید تا محتوای موردنظرتان را در تلویزیون مشاهده کنید. در این حالت دستگاه شما به‌عنوان یک دستگاه ذخیره سازی (هارد) عمل می‌کند.

روشهای اتصال موبایل و تبلت به تلویزیون کدام‌اند؟

برای دستگاه‌های اندرویدی (Android)، کابل USB به شما کمک می‌کند موبایل یا تبلت خود را به تلویزیون متصل کنید؛‌ البته به شرط داشتن پورت USB. اگر به تلویزیون هوشمند متصل هستید به جای این‌که فقط دستگاه خود را از طریق تلویزیون شارژ کنید، به Source> USB بروید تا انتقال فایل‌ها را نیز فعال کنید.

راه دوم اتصال از طریق کابل USB آداپتور به مبدل HDMI تلویزیون، ساده‌ترین گزینه است زیرا شما به‌راحتی کابل آداپتور خود را به تلفن خود متصل کرده سپس آن‌را به مبدل HDMI متصل می‌کنید تا بعد از آن به تلویزیون متصل شوید. بررسی کنید تا متوجه شوید تلفن شما از حالت HDMI Alt پشتیبانی کند چون فقط در این صورت می‌توانید ویدیو یا تصاویر خود را پخش کنید.

راه سوم اینکه یک مبدل چندمنظوره به شما این امکان را می‌دهد که همزمان با شارژ باتری گوشی یا تبلت از طریق صفحه‌نمایش خود را با صفحه‌نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید. این روش با اتصال مبدل چندکاره به پورت USB-C و پورت HDMI با استفاده از کابل شارژر یا کابل HDMI امکان‌پذیر است و صفحه نمایش شما تا زمانی‌که بخواهید روی تلویزیون شما نمایش داده می‌شود.

همچنین اگر تلفن شما از مبدل MHL پشتیبانی می‌کند، آن را با یک کابل HDMI به مبدل وصل کنید و سپس به تلویزیون وصل شوید. در این روش نگران شارژ باتری موبایل یا تبلت خود نباشید، زیرا این مبدل دارای یک درگاه شارژ است تا بتواند دستگاه شما را در حین استفاده شارژ کند.

Rate this post

ارسال یک نظر