نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ابزار آب و هوا

نحوه دانلود و فعال سازی ویجت آب و هوا در ویندوز

ویندوز نیز همانند یک سری دیگر از سیستم عامل ها از پلاگین ها ، ویجت ها و ابزار های گوناگون پشتیبانی می کنند. یکی از پر کاربرد ترین و جذابترین ویجت های ویندوز ، ابزار نمایش آب و هوا میباشد. در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، ابتدا با مفهوم ویجت آشنا می شویم و سپس به شما عزیزان آموزش میدهیم که چگونه ابزار های مختلی مثل ویجت آب و هوا را دانلود و نصب کنید.

در ابتدا بهتر است ویجت را مورد بررسی قرار دهیم.

ویجت چیست؟

گجت ها یا همان ویجت ها مجموعه ابزاری هستند که به مصرف‌کننده نهایی این امکان را می‌دهند تا دسکتاپ خود را شخصی‌سازی کند. گجت‌ها نیز مانند دیگر برنامه‌های نصب شده توسط کاربر می‌تواند خطر امنیتی ایجاد نماید.

گجت دستکتاپ ابتدا در ویندوز ویستا معرفی شد. گجت دسکتاپ اطلاعات گوناگونی را در کوتاه‌ترین در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دارای منابع کمی در ویندوز است. ویندوز ۷ با مجموعه‌ای از گجت‌های با کیفیت به بازار آمد و مایکروسافت نیز در آن مقطع از نصب گجت‌ها از منابع دیگر وب نیز حمایت کرد.

چگونه ویجت آب و هوا را به ویندوز اضافه کنیم؟

اکنون برگردیم سراغ بحث اصلی ، برای نمایش وضعیت آب و هوا ابزار های مختلفی توسط ماکروسافت ارائه شده است و حتی برنامه نویس های مختلفی در جهان ، نرم افزار های قدرتمندی را ارائه کرده اند ، همچنین مرورگر اپرا در صفحه اولیه یک ویجت نمایش آب و هوا قرار داده است ؛ ولی هدف این آموزش نحوه دانلود و استفاده از ویجت آب و هوا از طریق ماکروسافت استور است !

همانطور که میدانید گوشی های هوشمند از یک مارکت برای ارائه نرم افزار های پولی و رایگان استفاده می کنند ، سیستم عامل ویندوز هم یک بخشی به اسم ماکروسافت استور دارد که شما میتوانید برخی از ابزار ها را به صورت رایگان دانلود کنید و از آن در ویندوزتان بهره ببرید.

 ویجت آب و هوا در ویندوز

برای استفاده از ویجت آب و هوا ، در قسمت سرچ ویندوز عبارت ” Microsoft Store ” را سرچ کنید.

 ویجت آب و هوا در ویندوز

پس از ورود به این بخش میتوانید با سرچ کردن به ابزار ها و برنامه های مد نظرتان دسترسی پیدا کنید. البته برای کاربرانی که از ویندوز های کرکی استفاده میکنند ، این روش پیشنهاد نمیشود ، به همین منظور در مقاله بعدی بهترین نرم افزار های آب و هوا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

Rate this post

ارسال یک نظر