نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ thinkpad لنوو

نسل جدید لپ‌تاپ‌های ThinkBook های شرکت لنوو

لنوو نسل جدید لپ‌تاپ‌های ThinkBook را با هدف تضمین مقاومت بدنه در رویداد CES معرفی کرد. این لپ تاپ ها با وجود آنکه از بدنه مقاوم و قدرتمندی دارند ، وزن بسیار کمی هم دارند . همین ویژگی باعث شده تا توجه خریداران زیادی به این محصولات لنوو جلب شود.

خانواده ThinkBook 13x

نخستین نوت‌بوک در این خانواده ThinkBook 13x نام دارد که وزن آن تنها ۱٫۲۴ کیلوگرم و ضخامتش ۱۲٫۹ میلی‌متر است و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ آن را به گزینه‌ای جذاب برای محتوای پیمایشی تبدیل می‌کند.

لنونو گواهی TÜV Rheinland Eyesafe را نیز برای این نوت‌بوک اخذ کرده است؛ بدین‌معنی که کاربران بدون خستگی چشم می‌توانند مدت بیشتری را به نمایشگر خیره شوند. در قسمت فوقانی نمایشگر، آرایه‌ی وب‌کم HD، حسگر نور محیطی به‌منظور روشنایی خودکار نمایشگر، حسگر ToF برای تشخیص حضور انسان و یک شاتر وب‌کم برای حفظ حریم خصوصی بیشتر وجود دارد. از دیگر مشخصات تینک‌بوک 13x می‌توان به حذف نویز فعال میکروفون اشاره کرد که درواقع کیفیت و وضوح تماس‌ها را افزایش می‌دهد.

این نوت بوک با حداکثر 32 گیگ رم و دوترا بایت حافظه SSD ارائه شده است.

ThinkBook 14 و ThinkBook 16

ThinkBook 14 و ThinkBook 16 جزو محصولات آشنای شرکت لنوو هستند و این شرکت مدل های به روز شده این  لپ تاپ را ارائه کرده است. هر دو مدل از پردازنده‌های جدید نسل دوازدهم سری H اینتل بهره می‌گیرند و می‌توان آن‌ها را با پردازنده‌ی گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA RTX 2050 با ۴ گیگابایت VRAM GDDR6 پیکربندی کرد. به‌نظر می‌رسد که کاربران با حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 دو‌کاناله و حداکثر ۲ ترابایت حافظه‌ی SSD M.2 مبتنی‌بر PCIe 4.0 (با یک اسلات اضافی برای ارتقا)، هیچ مشکلی در کاهش کار بهره‌وری و ویرایش و حتی بازی‌های سبک نخواهند داشت.

Rate this post

ارسال یک نظر