نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ نسل جدید دل

نسل جدید لپ تاپ های دل

برند دل یکی از برند های محبوب در سراسر جهان است که مدتی بود کمی از رقبای بزرگ خود عقب افتاده بود اما ظاهرا شرکت دل قصد دارد از نسل جدید لپ تاپ های مفهومی رو نمایی کند. شرکت دل در نمایشگاه CES 2020 ، دو لپ‌تاپ مفهومی با نام‌های Concept Ori و Concept Duet به نمایش گزاشته است.

ما نیز در وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، راجب این لپ تاپ جدید و پیشرو در صنعت لپ تاپ به طول کامل و مفید صحبت خواهیم کرد.

ین شرکت نمونه‌ی اولیه‌ی دو لپ‌تاپ آینده‌نگرانه را با خود به CES آورده است که ویژگی‌های جالب متعددی دارند و تا زمان تولید انبوه آن‌ها هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

دستگاه اول لپ‌تاپی تاشدنی با نامConcept Ori و دستگاه دوم لپ‌تاپی دونمایشگره با نام Concept Duet است. همان‌طورکه از نام‌ این محصولات پیدا است، محصولات مذکور فعلا محصولاتی مفهومی هستند که درکنار یکدیگر آینده‌ی احتمالی رایانه‌ها را به‌تصویر می‌کشند. 

لپ تاپ نسل جدید دل

معرفی لپ‌تاپ تاشدنی کانسپت اوری

لپ‌تاپ تاشدنی کانسپت اوری تا حد بسیار زیادی به لپ‌تاپ تاشدنی لنوو شبیه است که در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد. لنوو نمونه‌ی اولیه‌ی لپ‌تاپ تاشدنی خود را در سال گذشته‌ی میلادی معرفی کرد.

در بین دو لپ‌تاپ جدید دل، بدون شک Concept Ori ظاهری آینده‌نگرانه‌تر دارد و نام آن ما را یاد واژه‌ی اوریگامی  ( نوعی کاردستی ژاپنی ) می‌اندازد. 

لپ‌تاپ کانسپت اوری نیز محصولی تاشدنی است که تاکنون، دل جزئيات چندانی از مشخصات فنی آن در میان نگذاشته است. در‌حال‌حاضر، فقط می‌دانیم نمایشگر دستگاه اندازه‌ای تقریبا ۱۳ اینچی دارد و وضوح QHD پلاس را به‌نمایش می‌گذارد.

 دیگر مشخصات فنی دستگاه شامل پردازنده‌ی مرکزی، پردازنده‌ی گرافیکی، سازنده‌ی نمایشگر، حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی فعلا نامعلوم است.

معرفی لپ‌تاپ کانسپت دوئت

لپ‌تاپ کانسپت دوئت شباهت بیشتری به لپ‌تاپ‌های امروزی دارد.انسپت دوئت شبیه نسخه‌ی تبدیل‌پذیر XPS 13 به‌نظر می‌رسد، با این تفاوت که در دوئت به‌جای صفحه‌کلید و ترک‌پد فیزیکی، شاهد نمایشگری بسیار بزرگ هستیم.

درواقع در کانسپت دوئت، از کیبورد فیزیکی و ترک‌پد خبری نیست. دو نمایشگر به‌کاررفته در کانسپت دوئت اندازه‌ای معادل ۱۳/۴ اینچ دارند و محتوای بصری را با وضوح فول HD به‌نمایش می‌گذارند.

امکان استفاده از دو نمایشگر دستگاه درکنار یکدیگر به‌منظور انجام عملکرد چندوظیفه‌ای (مالتی تسکینگ) وجود دارد. درضمن، می‌توان کاری کرد دو نمایشگر درکنار هم به‌عنوان نمایشگری بزرگ فعالیت کنند و محتوای بصری در سراسر آن‌ها به‌نمایش دربیاید.

سیستم عامل لپ تاپ های کانسپت دوئت و کانسپت اوری

با درنظرگرفتن این حقیقت که کانسپت اوری و کانسپت دوئت فعلا نمونه‌ی اولیه‌ی محصولات نهایی هستند، دل تاکنون درباره‌ی سیستم‌عامل آن‌ها سخنی به‌میان نیاورده است.

البته به تازگی مایکروسافت از سیستم عاملی به نام ویندوز 10 ایکس که برای لپ تاپ های تا شدنی است سخت گفته است اما ، کانسپت اوری و کانسپت دوئت به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ایکس مجهز نیستند؛ اما تولید نسخه‌ی بهینه‌سازی‌شده‌ی ویندوز ۱۰ برای لپ‌تاپ‌های تاشدنی و لپ‌تاپ‌های مجهز به دو نمایشگر، می‌تواند باعث شود شرکت‌های سازنده‌ی این محصولات برای تولید انبوه آن‌ها و عرضه به بازار ترغیب شوند.

Rate this post

ارسال یک نظر