نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

شبیه ساز اندروید برای ویندوز

نصب نرم افزار های اندرویدی بر روی ویندوز

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به خاطر قدیمی بودن نسخه اندروید یا رم پایین گوشی نتوانید نرم افزار مورد نیازتان را نصب کنید. برای مثال چند ماه پیش پس از آپدیت جدید کلش رویال ، این بازی بر روی گوشی های با رم پایین به شکل درست اجرا نمیشد. امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، باهم بررسی می کنیم که چه طول یک نرم افزار اندرویدی را بر روی یک سیستم عامل ویندوز نصب و اجرا کنیم

استفاده از شبیه ساز ها

با گسترش تولید و ساخت اپلیکیشن های اندرویدی ، شبیه ساز هایی نیز وارد بازار نرم افزار شدن که با نصب آن ها متوانید در دل لپ تاپ یک گوشی اندرویدی داشته باشید و پس از نصب آن دیگر نیازی نیست که نگران حافظه کم یا رم پایین باشید.

بهترین شبیه ساز های اندرویدی برای ویندوز کدام هستند؟

شبیه ساز های مختلفی وجود دارد و برخی از آن ها ویژگی های مثبت و بهتری نسبت به بقیه دارند ؛ در لیست زیر بهترین شبیه ساز های اندرویدی برای ویندوز را معرفی کرده ایم:

  • بلواستکس – Blue stacks
  • شبیه ساز ممو – Memu
  • شبیه ساز نوکس پلیر – nox player
  • شبیه ساز اندی – Andy

اگر قصد دارید بازی نصب کنید ، پیشنهاد من به شما شبیه ساز Blue stacks ولی اگر قصد دارید کارهای مختلفی با آن انجام دهید به شما شبیه ساز Memu را معرفی می کنیم:

معرفی شبیه ساز Memu

شبیه ساز اندرویدی

Memu نرم افزاری مفید با پشتیبانی از زبان پارسی برای افرادی که طرفدار اندروید هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط نرم افزار MEmu که دارای اندورید نسخه 5 و 7.1 ( که از طریق کنترل پنل نرم افزار بصورت آنلاین نصب میشود ) میباشد، میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید.

برای دانلود از این لینک استفاده کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر