نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

G3 15-3500-15

نقد و بررسی لپ تاپ دل مدل G3 15-3500-15

لپ تاپ دل مدل G3 15-3500-15 را باید جزو لپ تاپ های برنامه نویسی و گیمینگ سطح نیمه حرفه ای شرکت دل در نظر گرفت . البته این لپ تاپ برای تمامی کاربرد های مهندسی مناسب میباشد و پس از خرید این لپ تاپ نباید نگرانی خاصی راجب اجرای برنامه های سنگین مثل نرم افزار های نقشه کشی داشته باشید. در این مقاله نقد و بررسی از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، لپ تاپ دل مدل G3 15-3500-15 را مورد بررسی خود قرار میدهیم.

شکل و ظاهر

اولویت اول خیلی از خریداران ، شکل و ظاهر لپ تاپ است . با توجه به این نکته لپ تاپ های دل معمولا شکل و ظاهر جذابی ندارند ، میتوانیم بگوییم لپ تاپ دل مدل G3 15-3500-15 از ظاهر مناسبی برخورد است.

صفحه نمایش آن 15.6 اینچ با دقت FHD با روکش مات می باشد. این لپ تاپ از لحاظ پورت‌ های ورودی و خروجی هیچ کم و کاستی نسبت به دیگر محصولات هم ‌رده‌ی خود ندارد و برای اتصال انواع ابزارهای جانبی آماده است. پورت های لپ تاپ شامل USB 3.0، HDMI، شبکه، USB Type-c و جک 3.5 میلی متری می باشد.این دستگاه مجهز به یک کیبورد جزیره‌ای کامل با کلید های ماشین‌ حساب و مالتی ‌مدیا است. فاصله‌ی کلیدها از یکدیگر استاندارد است و می‌توان با دقت و سرعت بالایی تایپ کرد. همچنین در ساختار صفحه کلید از نور RGB تک رنگ استفاده شده است.

وضعیت باتری و شارژ دهی

اتری آن از نوع سه سلولی لیتیوم‌ یونی با ظرفیت 48WHr است که در حالت وبگردی با اتصال بی‌سیم تا ۷ ساعت کارایی و شارژدهی دارد؛ البته طبیعی است که این عدد در شرایط کاری مختلف کمتر یا بیشتر شود؛ اما درمجموع باتری این محصول عملکرد قابل قبولی دارد. 

سخت افزار لپ تاپ

در ساختار این لپ تاپ از ردازنده ی مرکزی i5 اینتل با مدل 10300H با کش 8 مگابایتی استفاده شده است. همچنین  این دستگاه دارای 8 گیگا بایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه از نوع SSD برای ذخیره و نقل و انتقال اطلاعات می باشد.پردازش های گرافیکی این لپ تاپ توسط شرکت انویدیا مدل Geforce GTX1650 انجام می شود .

Rate this post

ارسال یک نظر