نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

وزن بدنه کیس

وزن بدنه کیس باید به چه صورت باشد؟

یکی از چالش هایی که کاربران مختلف با ان سرو کار دارند ، وزن بدنه کیس های کامپیوتر است. شرکت خدمات ایسوس سرگزی ، که سالها در زمینه راه اندازی سیستم های رو میزی فعالیت داشته است در این مقاله به بررسی وزن و ابعاد مناسب برای کیس ها می پردازد.

در نگاه اول باید بررسی شود که نیاز اولیه شما چیست ؟ در واقع اگر شما قصد خرید یک کامپیوتر گیمینگ را داشته باشید از یک کیس متفاوت تری باید استفاده کنید ، نسبت به زمانی که قصد خرید یک کامپیوتر اداری را دارید.

کیس هایی که در آن ها از آلیاژ های مستحکم استفاده شده است قابلیت این را دارند که جدیدترین نسل مادربرد ها روی آن ها سوار شود.

در ادامه نیم نگاهی به بدنه کیس ها خواهیم داشت:

کیس ها در خصوصیت جنس بدنه انواع مختلف و گوناگونی را دارند ، به عنوان مثال :  پلاستیکی, کریستال , شیشه , آلومینیوم از انواع کیس های نسل جدید میباشند.

کیس مسئولیت حفاظت از قطعات داخلی را بر عهده دارد. در نتیجه جدای از زیبایی باید از قطعات حساسی مثل هارد محافظت کند.

هارد ها بسیار حساس به ضربه هستند و ممکن است با کوچک ترین ضربه ای اطلاعات هارد شما برود و یا هارد شما بسوزد. گاهی امکان برگشت اطلاعات هارد وجود دارد و گاهی برای برگرداندن اطلاعات آن نیاز به هزینه های سنگین میباشد. پس راحت ترین کار برای ایجاد امنیت برای هارد کامپیوتر انتخاب یک جعبه کیس محکم با طراحی مدرن که جایگاه هارد در آن از هر نظر امن میباشد است.

اهمیت وزن در کیس ها

معمولا کامپیوتر ها سالی یک تا دوبار جابه جا خواهند شد . بنابراین سنگین بودن کیس از لحاظ جابه جا کردن جزو محدودیت ها و معایب نخواهد بود !!!! همانطور که در ابتدا بیان شد ، در صورتی که قصد خرید یک سیستم گیمینگ دارید ، کیس شما باید از لحاظ ابعاد بزرگ باشد و همچنین به قدر کافی محکم باشد. سوالی که اینجا برای شما پیش می آید این است که چه لزومی دارد راجب این موضوع حساس باشیم؟

.کیس می بایست دارای یک ساختار قابل قبول برای نصب قطعات باشد تا این اطمینان حاصل گردد که هر چیز به درستی در محل خود قرار گرفته و همه چیز به درستی کار می کند . 

نکته ای دیگر آنکه برخی از کاربران فکر می کنند تنها ملاک مثبت سنگین بودن کیس است. در واقع نسل قدیم کیس ها از وزن بسیار بالایی برخور دار بود ولی با رشد تکنولوژی در بخش سخت افزار ، کیس های قدرتمند و محکمی تولید شد در حالیکه نه سنگین هستند و نه سبک.

Rate this post

ارسال یک نظر