نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

پر کاربردی ترین پلاگین ها برای مرورگرها

پر کاربردی ترین پلاگین ها برای مرورگرها

تمامی مرورگر های مختلف ( اپرا ، کروم ، فایرفاکس و…) که بر اساس استاندارد ها طراحی شده اند ، صفحه ای مخصوص برای نصب پلاگین ها دارند . این پلاگین ها به شما کمک می کنند که در هنگام استفاده از یک مرورگر به بخش های مختلف و خاصی دسترسی داشته باشد و عملا به کار شما سهولت می بخشند . در این بخش از آموزش قصد داریم تا پر کاربرد ترین پلاگین ها را برای مرورگر های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

اینترنت دانلود منیجر:

پلاگین اینترنت دانلود منیجر یک پلاگینی است که مرورگر شما را به نرم افزار دانلود منیجر متصل میکند و زمانی که روی یک لینک دانلود کلیک می کنید ، دانلود فایل مد نظر از طریق نرم افزار دانلود منیجر صورت میگیرد.

بیشتر بخوانید : آموزش تنظیم دانلود منیجر بر روی مرورگر های مختلف

پلاگین تصویر برداری از تمام سایت :

یکی از پلاگین های محبوب و مورد توجه پلاگین تصویر برداری از تمام سایت است . در واقع با فعال سازی این پلاگین شما میتوانید از تمام یک وبسایت به صورت یک جا اسکرین شات بگیرید و در نهایت با خروجی png یا pdf آن را ذخیره کنید.

پر کاربردی ترین پلاگین ها برای مرورگرها

پلاگین انتخاب رنگ :

اگر با فتوشاپ آشنا باشید ، میدانید که در فتوشاپ ابزاری به عنوان قطره چکان وجود دارد که شما به کمک آن میتوانید ، کد رنگی یک ناحیه را بدست آورید. پلاگین انتخاب رنگ به شما این امکان را میدهند که به سادگی از هر بخش از یک وبسایت دسترسی بتوانید کد رنگی را بدست آورید و در پروژه های خودتان از آن استفاده کنید.

پلاگین تغییر جلوه مرورگر :

این پلاگین بیشتر توسط کاربران مرورگر فایرفاکس نصب شده هر چند سایر مرورگر ها نیز پلاگین های مشابه برای تغییر دادن و زیباتر کردن محیط مرورگر دارند. در واقع با نصب این پلاگین جلوه و ظاهر یک مرورگر به صورت کامل تغییر می کند.

پلاگین های مترجم :

با نصب یک پلاگین مترجم دیگر نیازی به استفاده از دیکشنری یا صفحه گوگل ترنسلیت ندارید ، بلکه با انتخاب بخشی از یک زبان ، پلاگین به سرعت عملیات ترجمه را برای شما انجام میدهد . البته این پلاگین تنها زمانی کار می کند که شما به اینترنت متصل باشید.

Rate this post

ارسال یک نظر