نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

آموزش فتوشاپ وبسایت خدمات ایسوس سرگزی

پلاگین های پرکابرد و معروف فتوشاپ

در این مقاله درباره اهمیت استفاده پلاگین ها در فتوشاپ صحبت کردیم و بیان کردیم که یک پلاگین تا چه اندازه ای قادر است به پروژه های فتوشاپی ما سرعت و بهبود ببخشد. امروز نیز تصمیم داریم تا میان انبوهی از پلاگین های فتوشاپ برخی از پرکاربردترین و معروف ترین ها را بیان کنیم.

پلاگین اصلاح تصاویر در فتوشاپ

Athentech Perfectly Clear ، یک پلاگین در فتوشاپ می باشد که به شما این توانایی را می دهد تا با یک کلیک عکس خود را واضح کنید و به سادگی با اعمال پلاگین بر روی عکس مورد نظر ، عکس شما بطور اتوماتیک تصحیح می شود. Perfectly Clear بر روی هر دو کیفیت 8bit و 16bit در فتوشاپ ، قابل اجراست. تمام اصلاحات ، الگو های از پیش تعیین شده ، جدا و مستقل ، با پلاگین Athentech Perfectly Clear در اختیار شماست.

 تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ

snap art پلاگینی قدرتمند و حرفه ای که با کمک آن می توانید در کمترین زمان ممکن و با چند کلیک افکت دلخواه خود را بر روی تصویر خود اعمال نمایید. این پلاگین دارای ده ها سبک و افکت از جمله رنگ روغن ، آبرنگ و طراحی با مداد ، قلم مو و … می باشد.

تبدیل عکس رنگی به عکس قدیمی

Exposure  پلاگین فتوشاپ است که به دارندگان دوربین ‌های دیجیتالی این امکان را می‌دهد تا عکس‌های خود را دقیقاً شبیه عکس ‌هایی درآورند که با دوربین ‌های فیلمی گرفته می‌شوند و همان حال و هوا را به عکس‌های خود بدهند.

پلاگین Layrs Control 2

Layrs Control 2  یک پلاگین رایگان فتوشاپ است که مجموعه‌ای از ۷ اسکریپت مختلف را شامل می‌شود. این ۷ اسکریپت به شما کمک می‌کند تا وظایف تکراری فتوشاپ را درکمترین وقت کامل کنید. باکاربرد این پلاگین، شما می‌توانید افکت‌های بی‌کاربرد را در همه‌ی لایه‌های انتخابی پاک کنید، لایه‌ها و پوشه‌ها را با کنترل بیشتر دوباره نام‌گذاری کنید.

پلاگین روتوش فتوشاپ

دقت کنید که هیچ پلاگین قدرتمندی مانند روتوش دستی فتوشاپ وجود ندارد و عمدتا نتیجه نهایی با پلاگین روتوش رضایت بخش نیست. با استفاده از آن می توانید تمامی لکه ها و جوش ها را از روی پوست حذف کنید و تکسچر طبیعی پوست را نیز حفظ کنید. این پلاگین قابل نصب روی فتوشاپ در سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش می باشد.

Rate this post

ارسال یک نظر