نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

مرورگر اپرا

چرا باید مرورگر اپرا را نصب کرد؟ امکانات فوق العاده اپرا

مرورگر اپرا یکی از منعطف ترین مرورگر های نسل جدید است . با وجود اینکه هنوز به محبوبیت گوگل کروم یا فایرفاکس نرسیده است اما برای کابرانی که به دنبالی مرورگری با کلی امکانات هستند اپرا به شما پیشنهاد میشود.

اگر مرورگر اپرا را نصب کنید شما این قدرت شخصی سازی این مرورگر را دارید در حالیکه در مرورگر فایرفاکس تا حدی این امکان را به شما می دهد!

در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا امکانات و معایب مرورگر اپرا را برای شما عزیزان شرح دهیم

امکانات فوق العاده اپرا

ظاهر زیبا و منحصر به فرد : برخلاف مرورگر های فایرفاکس یا کروم ، اپرا ظاهری فانتزی تر و کاربر پسند تر دارد . این مرورگر را میتوانید در دو حالت دارک و لایت استفاده کنید و از آن لذت ببرید . همچنین بر خلاف فایرفاکس میتوانید برای مرورگرتان بک گراند تعریف کنید یا آنکه از داخل تم های آماده اپرا یک بک گراند متحرک دانلود کنید و از ان استفاده لازم را ببرید.

صفحات اجتماعی : با نصب این مرورگر شما دیگر نیازی نیست تا نرم افزارهایی مثل واتساپ را بر روی سیستمان نصب کنید بلکه در دل خود از این نرم افزارها پشتیانی می کند . همچنین کاربران اینستاگرامی که با نسخه ویندوز این اپ مشکلاتی داشتند میتوانند با نصب مرورگر اپرا به سادگی از این برنامه محبوب استفاده کنند.

نمایش وضعیت دمای هر شهر : این قابلیت بدون نصب پلاگین بر روی مرورگر اپرا قرار دارد و تنها کافی است که دمای محل سکونتتان را برای مرورگر تعریف کنید ! همچنین شما میتوانید این بخش را غیر فعال کنید .

سخت افزار مورد نیاز : بر خلاف مرورگر گوگل کروم ؛ مرورگر اپرا بسیار سبک بوده و فضای رم زیادی را اشغال نمی کند.

سرعت : طبق تجربه شخصی من که با تمامی مرورگر ها کار کرده ام ؛ مرورگر اپرا از نظر سرعت با گوگل کروم برابری می کند و از مرورگر فایرفاکس بسیار سریعتر است.

موتور جست و جو گر : موتور جست و جو گر اپرا به طور پیش فرض گوگل است ، اما میتوانید آن را به بینگ و … تغییر دهید.

Rate this post

ارسال یک نظر