نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ویندوز 11

چطور به روزرسانی خودکار را در ویندوز ۱۱ خاموش کنیم؟

اگر به دلایلی نمی‌خواهید ویندوز ۱۱ خود را به‌روز کنید، در این ترفند، بهترین روش برای توقف به‌روزرسانی ویندوز ۱۱ را آموزش خواهیم داد.

ویندوز ۱۱ در ۵ اکتبر ۲۰۲۱ در دسترس قرار گرفت و بسیاری از کاربران ویندوز قدیمی ۱۰ رایانه خود را به ویندوز ۱۱ ارتقا دادنددر حال حاضر مایکروسافت به‌طور منظم به‌روزرسانی‌هایی را برای ویندوز ۱۱ ارائه می‌کند، همچنین برخی از ویژگی‌های جدید، وصله‌های امنیتی و غیره را نیز ارائه می‌کند.

مایکروسافت به شما این امکان را می‌دهد که به طور موقت آپدیت ویندوز ۱۱ را به مدت ۷ روز متوقف کنید. با رفتن به صفحه Windows Update می‌توانید به‌روزرسانی‌های خودکار را به طور موقت برای یک هفته متوقف کنید.

1. همزمان کلید Windows + I را فشار دهید یا روی گزینه Start -> Settings کلیک کنید تا صفحه تنظیمات ویندوز باز شود.

2. روی Windows Update در پنل سمت چپ کلیک کنید تا به صفحه Windows Update دسترسی پیدا کنید. در این صفحه می‌توانید به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۱ را بررسی کنید، تاریخچه به‌روزرسانی را مشاهده کنید، به‌روزرسانی‌ها را متوقف کنید، به برنامه Windows Insider بپیوندید، تنظیمات دیگر به‌روزرسانی را انجام دهید و غیره.

3. می‌توانید روی دکمه Pause for 1 week در کنار گزینه Pause updates کلیک کنید.

به این ترتیب به روز رسانی ویندوز ۱۱ را متوقف خواهد شد، اما پس از ۷ روز، ویندوز به طور خودکار تمام به روز رسانی‌های معلق را در رایانه شما دانلود و نصب می‌کند. اگر می‌خواهید به‌روزرسانی‌ها را برای همیشه در ویندوز ۱۱ غیرفعال کنید، می‌توانید راه‌های دیگری را که در ادامه به شرح آن پرداخته‌ایم امتحان کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر