نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

چه سطوحی باعث گرم شدن و آسیب دیدن لپ تاپ میشود ؟

چه سطوحی باعث گرم شدن و آسیب دیدن لپ تاپ میشود ؟

ورودی هوا در اکثر لپ تاپ ها در قسمت پایین قرار دارد ، همین موضوع باعث میشود که فضای کمتری برای ورود هوا به لپ تاپ وجود داشته باشد. اما قرار دادن لپ تاپ در یک سری از سطوح باعث میشود که لپ تاپ شما خیلی سریع تر از همیشه گرم میشود ، به خصوص که وارد فصل گرما هم شده ایم.

در این آموزش اختصاصی از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی همراه ما باشید زیرا قصد داریم تا تمامی سطوحی که شما نباید لپ تاپتان را آنجا قرار دهیم را بررسی کنیم.

روی تخت خواب :

شاید در فیلم ها یا عکس های مختلفی دیده باشید که افرادی لپ تاپ را روی تخت خواب قرار داده اند و با یک فنجان قهوه به دست از دیدن یک فیلم لذت میبرند . این کار تماما اشتباه است زیرا تخت خواب به خودی خود گرم است و به علت نرم بودن سطح آن ، اندک فضایی که برای ورود هوا وجود دارد ، آن هم بسته میشود.

چه سطوحی باعث گرم شدن و آسیب دیدن لپ تاپ میشود ؟

همچنین یکی دیگر از دلایلی که نباید لپ تاپتان را روی تخت خواب یا پتو قرار دهید این است که به سادی پرز ها وارد دستگاه شما میشود.

سطوح پلاستیکی:

پلاستیک به سادگی گرم میشود و گرما را درون خود نگه میدارد . پیشنهاد میشود که لپ تاپ را روی میز و صندلی های پلاستیکی قرار ندهید.

روی زمین :

جدای از این بحث که قرار دادن لپ تاپ بر روی زمین ممکن است ، دچار آسیب فیزیکی بشود ؛ اگر لپ تاپ را بروی فرش قرار دهید مجددا شرایطی همانند تخت خواب ایجاد کرده اید و میزان زیادی پرز و گرد و غبار وارد لپ تاپ میشود و خود لپ تاپ هم بسیار سریع گرم و داغ میشود.

بهترین مکان ها برای قرار دادن لپ تاپ ؟

با این وجود کدام مکان ها برای قرار دادن لپ تاپ مناسب است ؟

  • سطوح چوبی ( میز کار شما )
  • سطوح صاف ویک دست
  • سطوح شیشه ای
Rate this post

ارسال یک نظر