نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

چه سیستمی برای استفاده های برنامه نویسی مناسب است؟

اگر شما یک برنامه نویس هستید و برایتان این سوال وچالش پیش آمده است که چه سیستمی از نظر سخت افزاری برای کار شما مناسب است ، به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، باهم بررسی خواهیم کرد که سیستم های مناسب برنامه نویسی کدام هستند و باید چه ویژگی هایی داشته باشند.

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

پردازنده – CPU مناسب برای سیستم های برنامه نویسی

بدون شک سرعت اجرای کد های ویا index کردن کد ها در داخل یک محیط برنامه نویسی از اهمیت ویژه ای برای برنامه نویس ها برخور دار است.

بدون شک سرعت اجرا زمانی اهمیت پیدا می کند که بخواهید برنامه های سنگینی را مثل ( ساخت و توسعه اپلیکیشن) اجرا کنید. اگر شما پردازنده ضعیفی داشته باشید ، باید زمان زیادی را صبر کنید تا کد های شما پردازش شود.

پیشنهاد میشود اگر هدف شما از خرید یک لپ تاپ یا سیستم رو میزی استفاده های برنامه نویسی است از پردازنده های core – i5 استفاده کنید که معملا دو هسته دارند و اگر از نظر مالی مساعد هستید ، پیشنهاد ما به شما پردازنده های core i 7 میباشد.

بیشتر بخوانید : نکاتی راجب خرید پردازنده

رم مناسب برای سیستم های برنامه نویسی

یک سیستم برنامه نویس خوب باید یک رم مناسب هم داشته باشد ، پیشنهاد ما به شما این است که است که از حداقل رم 8 گیگ استفاده کنید. لازم به ذکر است این مقدار برای حالت های مختلف میتواند متغیر باشد برای مثال اگر شما فقط طراحی وب انجام میدهید ، رم 6 هم برای شما کافیست ولی اگر برنامه نویسی گرافیکی انجام میدهید حتما باید رم 16 گیگ داشته باشید.

بیشتر بخوانید : نکاتی راجب خرید رم

هارد مناسب برای سیستم های برنامه نویسی

در بحث خرید هارد شما دو فاکتور را باید در نظر بگیرید . فاکتور اول فضای ذخیره سازی هارد و فاکتور دوم سرعت هارد.

هارد های SSD به مراتب سرعت بیشتری نسبت به هارد های HDD دارند. اهیمت سرعت استفاده از هارد ها زمانی معلوم میشود که بخواهید یک پروژه نسبتا حجیم را داخل یک محیط برنامه نویسی import کنید. بدون شک هر چه سرعت انتقال در هارد شما بیشتر باشد ، فایل ها و داده های شما نیز سریع تر انتقال پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید : نکاتی راجب خرید هارد

گرافیک مناسب برای سیستم های برنامه نویسی

اگر تصمیم ندارید که با لپ تاپ یا سیستم رو میزی بازی کنید ، پیشنهاد میشود از سری کارت گرافیک های اینتل استفاده کنید . اما اگر شما برنامه نویس گرافیک هستید و گاهی از فوتوشاپ یا سایر نرم افزارهایی گرافیکی در حد متوسط رو به بالا استفاده می کنید ، پیشنهاد میشود یک گرافیک مناسب تهیه کنید.

بیشتر بخوانید : نکاتی راجب خرید گرافیک

Rate this post

ارسال یک نظر