نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

کند شدن ویندوز

چه نرم افزار هایی باعث کند شدن و آسیب رساندن به سیستم شما میشود؟

برخی از کاربران ویندوزی بر این باور هستند که نصب هر نرم افزاری باعث بهبود یا فتن ویندوز و ارتقا کارایی و کابرد آن میشود. ویندوز جزو آن دسته از سیستم عامل هایی است که نیاز به مراقبت دارد و در صورتی که به شکل اشتباه با آن رفتار شود ممکن است هر روز کندتر از قبل عمل کند . امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، قصد داریم تا نرم افزار هایی که باعث کند شدن ویندوز میشود را مورد بررسی قرار دهیم.

نصب چندین مرورگر مختلف

در تمامی نسخه های ویندوز همیشه یک مرورگر به صورت پیش فرض بر روی آن نصب است .( در نسخه های جدید ویندوز 10 و ویندوز 11 مرورگر ادج و در نسخه های قدیمی تر اینترنت اکسپلورر و نسخه قدیمی ادج) . اکثر کاربران با مرورگر پیش فرض ویندوز احساس راحتی نمی کنند و به همین دلیل چندین مرورگر مختلف( گوگل کروم ، اپرا ، فایرفاکس و ….) را بر روی سیستم خود نصب می کنند.

بهترین کار این است که از یک یا دو مرورگر امن و مطمئن و سریع استفاده کنید . برای انتخاب یک مرورگر خوب میتوانید از این لینک استفاده کنید.

نصب آنتی ویروس های رایگان

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک کاربر ویندوزی ممکن است مرتکب شود ، نصب آنتی ویروس رایگان است . این آنتی ویروس ها نه تنها کوچک ترین توانایی شناخت ویروس را ندارند بلکه به سادگی به سیستم عامل شما آسیب میرسانند و باعث کند شدن آن میشود. در واقع آنتی ویروس های غیر بهینه به دلیل عدم استقبال به صورت رایگان عرضه میشوند تا کاربران از آن ها استفاده کنند.

آنتی ویروس های رایگان به علت غیر بهینه بودن عملیات جست و جو را با تاخیر بسیار زیادی انجام میدهند و به همین علت سیستم شما کند تر از قبل عمل می کند.

دانلود و نصب نرم افزار های نامطمئن

همیشه سعی کنید نرم افزار ها را از منبع مطمئن دانلود و نصب کنید . نرم افزار هایی که از داخل منابع نامعتبر دانلود می کنید ، ممکن است ویروسی شده باشند . همچنین دقت کنید تا حد امکان از نصب نرم افزار های کرک شده پرهیز کنید !

Rate this post

ارسال یک نظر