نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

حذف برنامه های پیش فرض از گوشی اندروید

چگونه برنامه‌های پیش فرض گوشی‌های سامسونگ را حذف کنیم؟

زمانی که یک گوشی سامسونگ را برای اولین بار تهیه میکنید، بر اساس سیاست شرکت تولید کننده گوشی سامسونگ، تعدادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی گوشی شما نصب و فعال می باشد. برای مثال، زمانی که یک گوشی نو تهیه میکنید، نرم افزار نتفلیکس بر روی آن نصب و فعال است.

ممکن است برای کسانی که داخل ایران زندگی میکنند تعدادی از این نرم افزار ها غیر ضروری و بلا استفاده باشد، بنابراین ممکن است تمایل به حذف و غیرفعال کردن این برنامه را داشته باشید.

برای حذف این برنامه ها همراه وبسایت نمایندگی ایسوس سرگزی  باشید.

نحوه حذف برنامه‌های پیش فرض گوشی سامسونگ

اگر نمی‌خواهید برنامه ای به عنوان پیش فرض برای یک کار خاص عمل کند، می‌توانید تمام تنظیمات پیش فرض آن را پاک کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات (Settings) > برنامه‌ها و اعلان‌ها (Apps & notifications) > مشاهده همه برنامه‌های X (See all X apps) بروید و برنامه‌ای را که می‌خواهید پیش‌فرض‌های آن را حذف کنید، انتخاب کنید.

هنگامی که در صفحه برنامه قرار گرفتید، بخش Advanced (در صورت نیاز) را گسترش دهید و روی Open به طور پیش فرض ضربه بزنید. اگر برنامه برای هر اقدامی روی پیش‌فرض تنظیم شده باشد، دکمه پاک کردن پیش‌فرض‌ها یا پاک کردن تنظیمات برگزیده پیش‌فرض را در پایین صفحه خواهید دید. برای پاک کردن آن تنظیم، ضربه بزنید. دفعه بعد که محتوایی را که این برنامه استفاده می‌کرد باز می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید کدام برنامه به جای آن راه اندازی شود.

Rate this post

ارسال یک نظر