نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ بخریم یا گوشی

گوشی بخریم یا لپ تاپ

یکی از سوالاتی که ما روزانه در حجم زیادی با آن رو به رو می شویم این است که برای انجام کارهایمان بهتر است لپ تاپ بخریم یا موبایل…

پاسخ دادن به این سوال کار راحتی نیست چرا که در درجه اول باید ببینیم هدف ما از خریدن لپ تاپ یا موبایل چیست؟ چه نیازهایی داریم و چه فعالیت هایی قرار است با موبایل یا لپ تاپ خود انجام دهیم و تحت این شرایط بسنجیم که کدام یک از آن ها برای ما مفید تر خواهد بود.

برای اینکه بتوانیم به طور دقیق به این سوال جواب دهیم به بررسی ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ و موبایل از جنبه های گوناگون می پردازیم:

کاربرد

مهمترین فاکتوری که باید در نظر گرفت کاربرد لپ تاپ و گوشی است . اگر شما یک  برنامه نویس هستید و یا قصد دارید که بازی های سنگینی را نصب کنید ، طبیعتا لپ تاپ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

از طرفی اگر استفاده شما از خرید یک تکنولوژی ، استفاده روزمره است ( بازی های معمولی اندروید ، تماشای فیلم ، شنیدن موسیقی و …)  بهتر است که به سراغ گوشی های هوشمند بروید.

قیمت

در کل لپ تاپ و موبایل هردو جز کالاهایی گران قیمت موجود در بازار محسوب می شود. حتی برخی از گوشی های موبایلی که تاکنون به بازارعرضه شده اند قیمتی برابر و یا بالاتر از لپ تاپ های قدرتمند گیمینگ دارند.

اما در حال حاضر در بازار هم لپ تاپ ها و هم موبایل های اقتصادی وجود دارند که می توانید آن ها را تهیه کنید اما به یاد داشته باشید با انتخاب لپ تاپ می توانید از امکانات بیشتری بهره مند شوید.

حمل و نقل و جابجایی

از نظر حمل و نقل و جابجایی گوشی برنده این مقایسه است . هر چند که لپ تاپ های امروزی بسیار سبک بودی و حجمی معادل یک دفتر ساده را دارد .

 مقاومت

لپ تاپ و موبایل هر دو جز وسایلی هستند که باید در نگهداری آن ها نهایت تلاش را داشت تا صدمه ای به آن ها وارد نشود.

بیشتر لپ تاپ های جدیدی که وارد بازار می شوند دارای تست نظامی millitary grade هستند و در برابر ضربه، پرت شدن از ارتفاع حتی رد شدن ماشین از روی آن ها مقاوم هستند.

Rate this post

ارسال یک نظر