نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

share

آموزش گزینه Share فایل در ویندوز ۱۰

بیشتر کاربران سیستم عامل های مختلف ( از اندروید گرفته تا ویندوز ) با گزینه Share کردن آشنا هستند و این گزینه را ابزار مهمی برای انتقال اطلاعات می دانند. گزینه Share به شما این قابلیت را می دهد که به سادگی و مستقیما اطلاعاتتان را از طریق ابزار های ارتباطی مثل ایمیل ، برای دیگران ارسال کنید. در این آموزش از سری آموزش های ویندوزی وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا به شما عزیزان آموزش دهیم که چگونه گزینه Share را به محیط ویندوز اضافه کنیم.

ر تجربه جدید اشتراک گذاری ویندوز، لیستی از برنامه‌هایی را که می‌توانید فایل خود را در آن به اشتراک بگذارید، به شما ارائه می‌شود. این لیست قابلیت شخصی‌سازی توسط کاربر را دارد. همچنین کلید میانبر Win+H که در نسخه‌های قبلی ویندوز برای اشتراک گذاری فایل‌ها استفاده می‌شد، حذف شده ‌است.

مایکروسافت با شروع ساخت ویندوز ۱۰ ساخت ۱۶۱۹۹، گزینه جدید کپی کردن لینک را به رابط کاربری Share خود اضافه کرده‌ است. به این ترتیب شما می‌توانید یک URL لینک را در کلیپ‌بورد خود کپی نمایید. لینک کپی شده را می‌توانید به راحتی در برنامه مورد نظر خود استفاده کنید.

روش اول منو Context

فایل‌هایی که قصد به اشتراک گذاشتن دارید را انتخاب کنید. سپس روی آنها کلیک راست نمایید. از منوی Context باز شده گزینه Share را انتخاب کنید.

آموزش گزینه Share فایل را در ویندوز ۱۰

روش دوم  File Explorer

فایل‌هایی که قصد به اشتراک گذاشتن دارید را انتخاب کنید. سپس روی تب Share کلیک کنید. در منوی باز شده دکمه Share را انتخاب کنید.

آموزش گزینه Share فایل را در ویندوز ۱۰

 

Rate this post

ارسال یک نظر