نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

افزایش سرعت ویندوز

افزایش سرعت بوت ویندوز ۱۰

بعد از این که مدتی با ویندوز ۱۰ خود کار کردید و برنامه نصب کردید، سرعت بوت ویندوز ۱۰ کاهش پیدا می کند. به همین منظور در این بخش از وبسایت خدمات ایسوس و لنوو سرگزی به بررسی راه حل های این موضوع می پردازیم.

بوت ویندوز به زمان بین روشن کردن کامپیوتر و آماده به کار شدن آن میگویند. این زمان ممکن است به دلایل مختلفی طول بکشد و خسته کننده شود.

آموزش افزایش سرعت بوت ویندوز ۱۰

یکی از ساده ترین کارهایی که میتوانید برای افزایش سرعت بوت شدن ویندوز ۱۰ انجام دهید گذاشتن کامپیوتر در حالت Sleep است. روشن شدن کامپیوتر در زمانی که خاموش است همیشه کند تر از زمانی است که روی حالت Sleep قرار دارد. پس اگر میخواهید سرعت بوت کامپیوتر خود را بالا ببرید میتوانید آن را روی حالت Sleep بگذارید.

همچنین برخی از کامپیوتر ها دارای قابلیت Fast Boot در تنظیمات بایوس هستند که فعال است. شما میتوانید بررسی کنید و ببینید اگر این ویژگی در تنظیمات بایوس شما فعال نیست آن را فعال کنید. برای این کار کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و Delete و یا هر دکمه دیگری که تنظیمات بایوس را باز میکند را از روی کیبورد خود فشار دهید. قابلیت Fast Boot را پیدا کنید و آن را فعال کنید.

افزایش سرعت بوت ویندوز 10

Rate this post

ارسال یک نظر