نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

battery health

با به‌روزرسانی جدید شیائومی می ۱۱ اولترا عمر باتری افزایش پیدا می کند

به‌گزارش gizmochina، اخیرا شیائومی به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید می ۱۱ اولترا را در چین منتشر کرده است. این به‌روزرسانی با شماره بیلد V12.5.10.0.RKACNXM ارائه می‌شود. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، ویژگی جدیدی به نام حالت Super Power Saver را به دستگاه شیائومی اضافه می‌کند. همان‌طورکه از نام آن مشخص است، این گزینه به کاربران کمک می‌کند وقتی به هر دلیلی نمی‌توانند دستگاه خود را شارژ کنند، از باتری تلفن کارآمدتر بهره‌ ببرند.

در واقع تا قبل از این به روز رسانی ، سیستم اصلی شیائومی می 11 اولترا از لحاظ بهینه بودن دچار ضعف هایی بوده است . برای مثال برخی از کاربران عنوان کرده اند که در موقع تماس تلفنی ، صفحه گوشی همچنان روشن مانده است. تمامی این مشکلات باعث میشود که فشار بیشتری به باتری وارد شود و در نتیجه باتری گوشی باید به دفعات زیاد تری شارژ شود . همانطوری که میدانید ، تمامی باتری ها دارای یک عمر مفید هستند و هر بار شارژ شدن باتری از عمر آن کم می کند.

طبق توضیحات رسمی منتشر‌شده درباره این ویژگی، حالت Super Power Saver نمایشگر اصلی گوشی را غیرفعال می‌کند. این حالت کاری می‌کند که کاربران فقط به صفحه‌نمایش کوچک پنل پشتی گوشی هوشمند دسترسی داشته باشند. در آن نمایشگر، کاربران فقط می‌توانند ساعت را ببینند و تماس‌های دریافتی را پاسخ دهند و به شماره‌های تماس اضطراری پاسخ دهند.

شیائومی ادعا می‌کند این حالت می‌تواند حداکثر ۱۴ روز عمر باتری را به کاربران ارائه دهد.

Rate this post

ارسال یک نظر