نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

شیائومی Mi 10 5G M2001J2G

بررسی شیائومی مدل Mi 10 5G M2001J2G

یکی از قدرتمندترین گوشی های تولید شده توسط شیائومی مدل Mi 10 5G M2001J2G میباشد. این گوشی طرفدارای زیادی در ایران و بازار های جهانی پیدا کرده است . شرکت خدمات ایسوس سرگزی نیز در این مقاله قصد دارد تا این برند از شیائومی را مورد تحیلی خود قرار دهد ؛ بنابراین اگر قصد خرید این گوشی را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

گوشی «Mi 10» از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با پنل سوپرآمولد و پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G روانه بازار شده است. نمایشگر Mi 10 از رزولوشن بالایی برخوردار است ؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.67 اینچی آن، حدود 386 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. 

وضعیت پردازنده

پردازنده شرکت  Qualcom، با نام Snapdragon 865 از سری پردازنده‌هایی است که در حال حاضر توانسته سرعت‌بخشی خاصی در گوشی‌های شیائومی داشته باشد. این سری پردازنده را نسل بعدی پرازنده‌‌ها می‌دانند و با قرار دادن این ترشه در گوشی Mi 10، می‌خواهند تا از انتظارات خریداران نیز پیشی بگیرند.

حافظه رم

حافظه رم (Ram) استفاده شده در این گوشی LPDDR5 بوده، که 8 گیگابایت حجم دارد. این حافظه از مابقی حافظه‌های رم موجود در بازار موبایل، 29 درصد سرعت بیشتری را در اختیار خریدار می‌گذارد. 

دسترسی ها به اینترنت

با شروع نسل اینترنت 5G، این گوشی نیز توانسته ازین تکنولوژی بهره‌مند شود. قابلیت این نوع اتصال به اینترنت صرفا قدرت و سرعت بالای آن نیست بلکه امنیت بیشتر، قعطی کمتر اینترنت از دیگر خصوصیات برتر این نوع اتصال به شبکه اینترنت است.

با کمک گرفتن از تکنولوژی Wi-Fi 6، سرعت استفاده از اینترنت در این گوشی به 9 گیگابایت در ثانیه هم می‌رسد که نشان می‌دهد بیش از 270 درصد نسبت به نسل قبلی خود رشد داشته است. 

دوربین گوشی

در این مدل از گوشی های شیائومی  تعداد پنج دوربین طراحی شده است که چهار دوربین در پشت گوشی و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در جلوی گوشی را تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی این گوشی، 108 مگاپیکسل است که جزو دوربین‌هایی است که با وضوح خیلی خوب این امکان را ایجاد می‌کنند که تصاویر بصورت حرفه‌ای ثبت شود.

Rate this post

ارسال یک نظر