نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

پرچمداران شیائومی در سال 2022

بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی در سال ۲۰۲۲

شیائومی یکی از برندهای پرفروش و پرطرفدار در زمینه عرضه کالای دیجیتال به‌خصوص گوشی موبایل است که گوشی‌های جذابی را به بازار عرضه می‌کند. در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی ۲۰۲۱ را معرفی کنیم. پس با  همراه باشید.

گوشی شیائومی 11T Pro

شیائومی در سپتامبر ۲۰۲۱ از این گوشی رونمایی کرد. بدنه این محصول از ترکیب شیشه برای پنل‌های پشت و جلو در کنار فریم آلومینیومی بهره می‌برد. پنل‌های این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. این گوشی دارای گواهی IP53 است که در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاومت مناسبی دارد.

یکی از مزایای این گوشی نمایشگر با کیفیت آن است. این نمایشگر از جنس AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، فناوری Dolby Vision، فناوری HDR10+ و روشنایی ۸۰۰ تا ۱۰۰ نیت است. این نمایشگر با ابعاد ۶.۶۷ اینچی و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۵.۱ درصد و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ به بازار عرضه شده است.

این گوشی از پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای  Snapdragon 888 5G با ابعاد ۵ نانومتر و پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره می‌برد. همچنین دو نسخه رم ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گوشی شیائومی Mi 11

گوشی می ۱۱ در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 888 5G با ابعاد ۵ نانومتر و پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره می‌برد. میزان حافظه رم و حافظه داخلی بالا و متنوع نیز از مزایای می ۱۱ به شمار می‌رود.

گوشی می ۱۱ می‌توان یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه دوربین دانست. این گوشی دارای یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض (Wide)، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید (Ultrawide) و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو (Macro) است. دوربین این گوشی از فناوری‌های PDAF و OIS پشتیبانی می‌کند. همچنین این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K با سرعت ۲۴ و ۳۰ فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری با کیفیت 4K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه دارد. دوربین سلفی شیائومی Mi 11 نیز ۲۰ مگاپیکسل و از نوع عریض است که می‌تواند با کیفیت 1080p فیلم‌برداری کند.

گوشی شیائومی Mi 12

این گوشی شیائومی، گوشی گلکسی S22 سامسونگ را در چند جنبه کلیدی شکست می‌دهد. بدنه این گوشی لبه‌های گردی دارد که در دست گرفتن آن را بسیار آسان می‌کند. همچنین سرعت شارژ در شیائومی ۱۲ بسیار بیشتر از سرعت شارژ سامسونگ گلکسی S22  است و ظرفیت باتری آن نیز بیشتر است.

رزولوشن دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسل است و گشودگی دیافراگم آن f/1.9 است. این گوشی همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو دارد.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸ Gen1 بهره می‌برد. امروزه بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار اندروید از این پردازنده استفاده می‌کنند. البته این پردازنده یک عیب دارد و آن، این است که در استفاده‌های بلند مدت  کمی داغ می‌کند.

گوشی شیائومی Mi 11 Ultra

گوشی می ۱۱ اولترا که در ماه مارس ۲۰۲۱ معرفی شد را می‌توان یکی از بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی و به‌طور کلی یکی از قوی‌ترین پرچمداران بازار دانست.

پردازنده می ۱۱ اولترا یک پردازنده هشت هسته‌ای  Snapdragon 888 5G است. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 660 است. این گوشی دارای سه نسخه با حافظه رم و حافظه داخلی متنوع شامل نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت، نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت و نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت است.

گوشی Black Shark 4S Pro

گوشی بلک شارک ۴ اس پرو از یک پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 888+ 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره می‌برد. این گوشی دارای سه نسخه متنوع شامل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۶ گیگابایت است.

گوشی Mi 11 Pro

می ۱۱ پرو از پردازنده Snapdragon 888 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره می‌برد. این گوشی دارای سه نسخه شامل حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی است.

Rate this post

ارسال یک نظر