نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

دوربین شیائومی 12S Ultra

تست دوربین شیائومی 12S Ultra

به‌طور پیش‌فرض دوربین شیائومی 12S Ultra ، دوربین عریض برای عکاسی با رزولوشن ۱۲.۵ مگاپیکسل از binning پیکسل استفاده می‌کند. حالت مجزای ۵۰ مگاپیکسلی به شما امکان می‌دهد با وضوح کامل عکس بگیرید، اما حالت‌ها و فیلترهای Leica پس از این کار در دسترس نیستند.

حالت حرفه‌ای نیز به دلیل این که به خوبی با چنین سنسور بزرگی مطابقت دارد، شایسته توجه است. گرفتن چند عکس با فرمت RAW و پردازش آنها در لایت روم به نتایج بسیار خوبی منجر شد.

فراتر از سرعت شاتر معمول، ISO، تعادل رنگ سفید و تنظیمات فوکوس، می‌توانید اشباع، کنتراست، وضوح و نورسنجی را نیز تنظیم کنید. می‌توانید با هر یک از سه لنز عقب عکاسی کنید و اوج فوکوس و نوردهی را دریافت کنید.

سنسور تله فوتو شیائومی 12S Ultra

تصاویر ثبت شده با این سنسور به خوبی سایر پرچمداران از برندهای دیگر است و از وضوح و اشباع رنگ مناسبی برخوردار است. این سنسور وضوع عکس را چندین برابر کرده.

در گوشی شیائومی ۱۲ اس الترا اولین چیزی که کاملا به چشم می‌آید، مجموعه بزرگی از دوربین‌های پشتی این گوشی است. در واقع شیائومی نه تنها به لحاظ سخت‌افزار داخلی، صفحه‌نمایش و امکانات متنوع نرم‌افزاری سنگ تمام گذاشته و بهترین‌های خود را در این گوشی پیاده‌سازی کرده، بلکه شیائومی ۱۲ اس الترا را به یکی از قوی‌ترین و بزرگترین لنزهای موبایلی دنیا مجهز کرده است.

Rate this post

ارسال یک نظر