نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

windows

رفع مشکل ارور D3DCompiler_43.dll ویندوز

d3dcompiler_43.dl یک فایل کتابخانه ای است که توسط DirectX استفاده می شود. به همین دلیل این فایل برای اجرای بازی ها و برنامه های گرافیکی ضروری است. خطای d3dcompiler_43.dll is missing from your computer زمانی رخ می دهد که سیستم عامل نتواند فایل DLL مورد نیاز برنامه را پیدا کند؛ یا فایل DLL خراب شده باشد. امروز در وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ما روش های مختلف رفع مشکل ارور d3dcompiler_43.dll را آموزش خواهیم داد.

دلایل ارور D3DCompiler_43.dll

خطای d3dcompiler_43.dll is missing from your computer زمانی رخ می دهد که سیستم عامل نتواند فایل DLL مورد نیاز برنامه را پیدا کند؛ یا فایل DLL خراب شده باشد این پیغام خطا ممکن است در اشکال متفاوتی در سیستم شما نمایش داده شود که از این بین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • D3dcompiler_43.DLL Not Found
  • The file d3dcompiler_43.dll is missing
  • File d3dcompiler_43.dll not found
  • D3dcompiler_43.dll not found. Reinstalling might help fix this

ارور d3dcompiler_43.dll ممکن است هنگام اجرای بازی با برنامه نرم افزاری و یا در بعضی مواقع در بعضی از مراحل نصب و زمانی که دایرکت ایکس سعی در بروزرسانی دارد نشان داده شود. پیام خطای d3dcompiler_43.dll می تواند برای هر برنامه ای که از مایکروسافت دایرکت ایکس استفاده می کند مانند تری دی مکس، مونوگیم و سایر برنامه ها رخ دهد اما بیشتر در بازی های ویدیویی نمایش داده می شود.

اما راه حل چیست ؟

برای حل این مشکل بهتر است نسخه دایرکت ایکس خود را آپدیت کنید و اگر اطمینان دارید هیچ دایرکت ایکسی برای شما نصب نیست بهتر است که آخرین نسخه آن را دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر