نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

xiaomi 11 lite 5g

رونمایی از گوشی جدید شیائومی لایت

شیائومی به تازگی از گوشی جدید شیائومی 11 لایت رونمایی کرده است . اگر به بازار های بین المللی توجه کنیم ، متوجه خواهید شد که گوشی های 11 لایت جزو ارزانترین گوشی 5G شیائومی در بازارهای بین‌المللی است. امروز قصد داریم تا در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی در باره نسل جدید گوشی های لایت شیائومی صحبت کنیم .

در ساختار گوشی های شیائومی 11 لایت 5G ، پردازنده‌ی اسنپدراگون 780G کوالکام استفاده شده است و این موضوع در حالی است که مدل 4G گوشی شیائومی می 11 لایت به پردازنده‌ی اسنپدراگون 732G مجهز است.

 نمایشگر گوشی می 11 لایت از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و در دسته‌ی نمایشگرهای ۱۰ بیت جای می‌گیرد. با وجود بهره‌مندی از پنل OLED، حسگر اثر انگشت شیائومی می 11 لایت در زیر صفحه‌نمایش قرار ندارد و به بخش کناری منتقل شده است. این حسگر با دکمه‌ی پاور ترکیب شده است.

نمایشگر پنل جلویی شیائومی می 11 لایت / Xiaomi Mi 11 Lite

بررسی سخت افزار شیائومی 11 لایت

اسنپدراگون 780G در داخل گوشی می 11 لایت 5G قدرت پردازشی در سطح پردازنده‌های سری اسنپدراگون 700 ارائه می‌دهد، اما فناوری‌های ارتباطی آن در سطح پردازنده‌های پرچم‌دار است. پردازنده‌ی مرکزی این تراشه سرعت کلاک ۲٫۴ گیگاهرتز دارد و پردازنده‌ی گرافیکی آن از نوع آدرنو 642 است. همین موضوع باعث می‌شود قدرت گرافیکی تراشه‌ی اسنپدراگون 780G در بین اسنپدراگون 855 و اسنپدراگون 865 قرار بگیرد.

 این مدل ۶ یا هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد و قیمت کانفیگ پایه‌ی آن با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌‌سازی ۲۹۹ یورو اعلام شده است

دوربین شیائومی 11 لایت

جزیره‌ی دوربین در پنل پشتی شیائومی می 11 لایت همچون گوشی می 11 به‌نظر می‌رسد، اما ماژول‌های این دو گوشی اندکی متفاوت هستند. می 11 لایت از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر 1/1.97 اینچ و لنز f/1.8 استفاده می‌کند. دوربین دوم حسگر هشت مگاپیکسلی 1/4 اینچی با لنز فوق عریض f/2.2 دارد و دوربین سوم لنز ماکرو را در جلوی حسگر پنج مگاپیکسلی قرار می‌دهد.

Rate this post

ارسال یک نظر