نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ایسوس یا لنوو

لنوو یا ایسوس ؟ کدام لپ تاپ بهتری است؟

لپ تاپ های لنوو و ایسوس ، جزو قدرتمندترین و محبوب ترین لپ تاپ های موجود در بازار میباشند. دو شرکت ایسوس و لنوو همواره سعی در بهبود کیفیت محصولات خود به ویژه در بخش لپ تاپ داشتنه اند. یکی از سولات مهمی که برای یک خریدار پیش می آید ، انتخاب بین لنوو یا ایسوس میباشد . خریداران با این چالش رو به رو هستند که  کدام لپ تاپ بهتری است؟

در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی  ، به بررسی و مقایسه این دو برند قدرتمند می پردازیم.

برای مقایسه میان این دو برند، باید یکسری فاکتورها را در نظر بگیریم:

 کیفیت ساخت، لنوو بهتر است یا ایسوس ؟

قت داشته باشید که تفاوت های میان لنوو و ایسوس از نظر کیفیت ساخت، بسیار جزئی است و بسته به نوع محصول، می تواند تغییر کند. برای مثال ، هرگز نمیتوانیم کیفیت یک لپ تاپ گیمینگ ایسوس را با یک لپ تاپ مهندسی لنوو مقایسه کنیم.

این مقایسه باید به صورت جز به جز باشد و شما باید بدانید که قصد خرید چه نوع لپ تاپی را دارید؟ لپ تاپ های مهندسی ، گرافیکی ، گیمینگ و لپ تاپ های معمولی جزو دسته بندی های مختلف از یک لپ تاپ میباشد.

بر اساس تجربه ایسوس از قدرت تبلیغاتی بیشتری برخوردار بوده و همچنین امتیازات بیشتری را به فروشندگان خود اعطا می کند.

از نظر قیمت، خرید کدامیک به صرفه تر است؟

اگر به سایت های خرید و فروش لپ تاپ سر بزنید و یا به مراکز خرید مراجعه کنید ، با کمی پرسش از فروشندگان ، به سادگی در میبابید که لپ تاپ های ایسوس از لحاظ قیمت بسیار گرانتر از لپ تاپ های لنوو بوده اند.

به عنوان مثال، اگر بخواهیم دو لپ تاپ Asus R542UN و Lenovo Ideapad 330 را با یکدیگر از نظر قیمت مقایسه کنیم، با این که هر دو لپ تاپ تقریبا از یک کانفیگ برخوردار می باشند، اما قیمت لپ تاپ ایسوس بین 500 تا 800 هزار تومان گرانتر است.

گرافیک لپ تاپ‌های لنوو یا ایسوس

اغلب فروشندگان ، محصولات برند ایسوس را گزینه مناسب تری برای استفاده های گمینگ میدانند. در واقع این برند پر سرو صدا ، از گرافیک های بسیار قدرتمند تری نسبت به لپ تاپ های لنوو استفاده می کند.

دقت کنید که همه این موارد به کانفیگ یک لپ تاپ برمی گردد و ممکن است که در برخی از موارد لپ تاپ های گیمینگ لنوو بهتر باشد.

دوام

ASUS ادعا می‌کند که بعضی از لپ تاپ‌های خاصش از دوام درجه نظامی برخوردار هستند. این شرکت تایوانی مدل‌های ExpertBook و ZenBook خود را به شدت آزمایش می‌کند. تا از دوام و قابلیت اطمینان آن‌ها فراتر از استانداردهای موجود در صنعت اطمینان حاصل کند. این آزمایشات شامل نحوه عملکرد لپ تاپ‌ها در ارتفاعات بالا، در رطوبت و هنگام افتادن است.

عمر باتری

لپ تاپ‌های ASUS به دلیل عمر باتری عالی خود مشهور هستند و ASUS VivoBook 14 نیز از این قاعده مستثنی نیست. که می‌تواند تا 24 ساعت بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد.

نتیجه گیری

لپ تاپ های ایسوس به طور کلی برنده این مقایسه خواهند بود . در نتیجه اگر از لحاظ توان مالی مشکلی ندارید ، به سراغ این برند بروید .

Rate this post

ارسال یک نظر