نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

اخبار ویندوز 11

نرم افزار تغییر ظاهر ویندوز 10 به ویندوز 11

در کنار مشکلاتی که در ویندوز 11 وجود دارد ( مثل حجم بیش از اندازه آن ) ، ظاهر این سیستم عامل فوق العاده است . در این بخش به معرفی نرم افزار تغییر ظاهر ویندوز 10 به ویندوز 11 ، می پردازیم :

Windows 11 UX Pack ، نام یک بسته نرم افزاری جامع و کامل برای کاربرا ویندوز 10 دسکتاپ است که به کمک آن، به راحتی می‌توانید ظاهر سیستم‌عامل فعلی ویندوز 10 را به ویندوز 11 تبدیل کنید!

در صورتی که بنا به هر دلیلی، هنوز موفق به تجربه سیستم‌عامل ویندوز 11 نشده و اما در مقابل، دوست دارید که محیط ظاهری آن را برای یک بار هم که شده تجربه کنید، پیشنهاد ما استفاده از بسته تغییر ظاهر ویندوز 10 به ویندوز 11 است.

پس از نصب

همانگونه که از عنوان این بسته برمی‌آید، با نصب آن قرار است که محیط گرافیکی ویندوز10 را به ویندوز 11 تبدیل کنید. در واقع با این نرم افزار، شما می‌توانید به طور کامل تجربه کاربری (UX) ویندوز 11 را به ویندوز10 بیاورید. این بسته، شامل تمامی المان‌های گرافیکی ویندوز 11 است که می‌تواند به طور کامل خصوصیات بصری ویندوز 10 را به این سیستم‌عامل تغییر دهد.

از جمله اصلی‌ترین جزئیات این بسته تغییر ظاهر، می‌توان به دارا بودن پوسته تاریک و روشن ویندوز 11، مجموعه تصاویر پس‌زمینه، افکت‌های صوتی و … اشاره کرد. این بسته نرم افزاری، در واقع بهترین روش برای تغییر دادن ظاهر ویندوز10 به ویندوز 11 است که پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از آن را از دست ندهید.

 

ویژگی های نرم افزار Windows 11 UX Pack :

– امکان تغییر ظاهر ویندوز 10 به ویندوز 11

– نصب و حذف ساده و سریع

– امکان پیکربندی سریع و ساده

– دارا بودن پوسته تاریک و روشن ویندوز 11، تصاویر پس‌زمینه و افکت‌های صوتی

– امکان وسط‌چین کردن آیکون‌های نوار تسک‌بار ویندوز10 درست مشابه ویندوز 11

 

 

1/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک نظر