نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ ایسر با ویندوز 11

لپ تاپ Aspire Vero، با ویندوز 11 معرفی شد

به تازگی نسخه رسمی ویندوز 11 ارائه شده است و به همین منظور شرکت های سازنده لپ تاپ ، نسل جدید لپ تاپ های خود را با ویندوز 11 ارائه می کنند. یکی از مورد توجه ترین لپ تاپ های دنیا ، لپ تاپ Aspire Vero میباشد که شرکت ایسر آن را با ویندوز 11 معرفی کرده است.

این اولین لپ‌تاپ ایسر محسوب می‌شود که با تمرکز بر پایداری محیط زیست تولید شده است. این شرکت در ساخت شاسی و کلیدهای کیبورد لپ‌تاپ جدیدش از پلاستیک‌ بازیافتی استفاده کرده است. در واقع ۳۰ درصد شاسی این دستگاه و ۵۰ درصد مواد مورد استفاده برای تولید کلید‌های کیبورد آن، از پلاستیک بازیافت‌شده است.

نکته قابل توجهی که در مورد لپ تاپ های نسل جدید همانند این لپ تاپ وجود دارد این است که در سخت افزار خود ، از قطعات به خصوصی برای رمز نگاری و پشتیبانی از ویندوز 11 استفاده شده است.

مشخصات فنی لپ تاپ Aspire Vero

این دستگاه از یک پردازنده‌ی نسل یازدهمی اینتل Core i7 بهره می‌برد و تراشه‌ی گرافیکی آن Iris Xe است. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول ۵۱۲ گیگابایت SSD است. Aspire Vero از یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی Full HD بهره می‌برد. از جمله ویژگی‌های دیگر این لپ‌تاپ می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای ۶، یواس‌بی نوع سی، دو درگاه یواس‌بی A و درگاه HDMI 2.0 اشاره کرد.

Rate this post

ارسال یک نظر