نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

خرید گوشی میان رده شیائومی

معرفی گوشی های میان رده شیائومی

گوشی های شرکت شیائومی در این چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بر اساس نظر سنجی ها ، اکثر کاربران ترجیح میدهند ؛ برای خرید یک گوشی میان رده ،  بین برند سامسونگ و برند شیائومی ، مدل چینی را انتخاب کنند. گوشی های شیائومی نسبت به قیمتی که عرضه میشود ، امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربران خود قرار میدهد و همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت این برند میباشد. در ادامه این مطلب از سایت خدمات ایسوس سرگزی ، به معرفی گوشی های میان رده شیائومی می پردازیم.

گوشی های شیائومی ، همانند لپ تاپ و کامپیوتر برای کاربرد های مختلفی تولید شده اند . البته در بین گوشی های میان رده این شرکت چینی تفاوت آنچنانی دیده نمیشود ولی بهتر است قبل از خرید ، کمی بیشتر در مورد مدل های مختلف شیائمی اطلاعات کسب کنید.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش ما در شرکت خدمات سرگزی تماس برقرار کنید.

خانواده poco

یکی از خانواده های معروف گوشی های شیائومی ، سری poco میباشد. این سری برای گوشی های میان رده مدل های مختلفی ارائه کرده است . البته لازم به ذکر است که poco در سال 2020 از  شیائومی مستقل شد.

5 Daftar Smartphone Xiaomi Poco Series Paling Baru di 2021

POCO M3

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت از جمله اولین سری محصولات برند شیائومی است. این محصول دارای ساختاری متوازن و خوش‌ساخت بدون پشتیبانی از تکنولوژی 5G در تاریخ نوامبر 2020 روانه بازار شده است. این محصول از فریم پلاستیکی ساخته شده است که قاب جلو شیشه‌ای جلوه ویژه‌ای به این مدل بخشیده است.

دوربین سلفی این محصول دارای حسگر 8 مگاپیکسلی است و . گفتنی است ۳ دوربین که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند. این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی Full HD را ثبت و ضبط کنند.

POCO X3 Pro

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت از جمله محصولات برند شیائومی که در سال 2021 روانه بازار شده است. این محصول دارای ساختاری متوازن و خوش‌ساخت بدون پشتیبانی از تکنولوژی 5G روانه بازار شده است.

این محصول از بدنه پلاستیکی ساخته شده است. دوربین سلفی این محصول دارای حسگر 20 مگاپیکسلی است و  چهار دوربین که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی قرار دارند.

بلوتوث نسخه 5.0، نسخه 11 سیستم عامل اندروید و باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی جدید هستند.

خانواده Redmi

یکی دیگر از سری های محبوب گوشی های شیائومی ، خانواده redmi میباشد. شرکت شیائومی نسل های مختلفی از این خانواده را تا اکنون ارائه کرده است و اکثر کاربران به دلیل امکانات فوق العاده این مدل از گوشی های شیائومی ، اقدام به خرید این این مدل کرده اند.

Redmi Note 8

گوشی مدل «Redmi Note 8» از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. در گوشی ردمی‌ نوت 8 شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای لوکس به ردمی نوت 8 بخشیده است.

Redmi Note 8 Pro เตรียมเปิดตัวในไทยเร็วๆ นี้ กับกล้อง Quad Camera 64MP  พร้อมชิป Helio G90T และแบตใหญ่ชาร์จไว 4500 mAh :: Thaimobilecenter.com

4 دوربین که در آن‌ها سنسور 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 13 مگاپیکسلی مجهز شده است.

خانواده MI

خانواده MI  ، نیز یکی دیگر از خانواده های محبوب و مورد اعتماد از میان گوشی های میان رده شیائومیم میباشد.

گوشی Mi A3

گوشی «Mi A3» محصول جدید، به‌روز و خوش‌ساخت شیائومی است که با طراحی مدرن روانه بازار شده است. صحفه‌نمایش می A3 با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 5 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظ می‌شود. ویژگی دیگر Xiaomi A3 در رنگ‌های متنوع و بدنه‌ای بسیار زیبا روانه بازار شده است.

سه دوربین که در یکی سنسور 48 مگاپیکسلی و در دوتای دیگر حسگرهای 8 و 2 مگاپیکسلی قرار دارند، مجموعه دوربین‌‌های این محصول را شامل می‌شوند. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.

Rate this post

ارسال یک نظر