نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

اخبار ویندوز 11

آخرین اخبار ویندوز 11 + تاریخ انتشار ویندوز 11

برخلاف آن چیزی که طی این مدت درباره ویندوز 10 ارائه شده بود ، به تازگی ماکروسافت از محیط ویندوز 11 تصاویری را ارائه کرد. تمامی خبر ها در گذشته حاکی از آن بود که تنها یک آپدیت بزرگ برای ویندوز 10 در راه است ولی به تازگی مشخص شده است که ویندوزی جدیدی به نام ویندوز 11 به زودی وارد بازار ها خواهد شد.

بر اساس اخبار منابع رسمی اگر شما از ویندوز 10 استفاده می کنید ، میتوانید با آپدیت کردن به نسخه ویندوز 11 دست پیدا کنید .

از آنجایی که فعلا هیچ کاربری از این سیستم عامل استفاده نکرده است ، بنابراین در مورد جزئیاتی مثل امکانات و مشکلات احتمالی نمیتوانیم صحبت کنیم.

بر اساس نقل قول ها این ویندوز در 3 تیر ماه ارائه خواهد شد.

ویژگی های جدید ویندوز ۱۱

آنچه که تا به اینجا در مورد ویندوز 11 میدانیم ، تغییراتی در تسک بار آن است . اما در مورد ویژگی های اصلی این ویندوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست و باید تا پایان ارائه این نسخه صبور باشیم.

مایکروسافت قبلاً به‌طور رسمی به برخی از این ویژگی‌های جدید اشاره کرده است؛ از جمله تجربه بهبودیافته تایپ صوتی، کیبورد لمسی مدرن‌شده با اندازه بهینه کلیدها، صداها، رنگ‌ها، انیمیشن‌ها و حتی فونت‌ها و آیکون‌های جدید. 

همچنین گزارش ‌شده است مایکروسافت به بخش تنظیمات ویندوز، آمار و ارقام مربوط به مصرف باتری را نیز اضافه خواهد کرد. این ویژگی سال‌ها است در گوشی‌های هوشمند وجود داشته است و خلأ آن در سیستم عامل ویندوز به‌خوبی حس می‌شد. 

تاریخ ارائه ویندوز 11

ویندوز ۱۱ به احتمال زیاد در جریان رویداد مجازی مایکروسافت در روز سوم تیر رونمایی خواهد شد و تاریخ عرضه آن احتمالا اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ خواهد بود. البته هنوز با اطمینان نمیتوانیم بگوییم که نسخه جدید سیستم‌ عامل ویندوز به‌صورت محصولی جداگانه برای دانلود و نصب ارائه خواهد شد یا تنها به‌صورت به‌روزرسانی رایگان در اختیار کاربران ویندوز قرار خواهد گرفت.

Rate this post

ارسال یک نظر