نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

ویندوز 11

آشنایی با ابزار Microsoft Teams و نحوه حذف آن

در تسکبار ویندوز ۱۱ به صورت پیش فرض آیکون Chat وجود دارد. اگر روی آن کلیک کنید، قسمت چت ویندوز ۱۱ که مرتبط به برنامه Microsoft Teams باز می‌شود.Microsoft teams پلتفرمی برای همکاری تیمی و برقراری ارتباط یکپارچه است. با کمک این برنامه می‌توانید پیام‌های مربوط به کار را پاسخ دهید، تماس برقرار کنید، در جلسات ویدیویی شرکت کنید و فایل‌های مختلف را به اشتراک بگذارید. بخش جدیدی از این پلتفرم در ویندوز ۱۱ ایجاد شده است که Chat نام دارد. با استفاده از چت می‌توانید با دوستان، خانواده، همکاران و… ارتباط برقرار کنید.

در کنار این مزیت ، تعداد زیادی از کاربران اصلا علاقه ای به این سیستم ندارند و همچنین به نظر میرسد به طورکلی این ابزار کارایی آنچنانی هم ندارد. بنابراین وجود یک چنین ابزاری در تسکبار فقط موجب شلوغ شدن بیهوده آن می‌شود.

چگونه آیکون چت ویندوز ۱۱ را غیر فعال کنیم؟

برای غیر فعال کردن آیکون چت از تسکبار ویندوز ۱۱، روی منوی Start کلیک کنید و وارد Settings شوید. از سمت چپ Personalization را انتخاب کنید. سپس از سمت راست روی Taskbar کلیک کنید.

چگونه آیکون چت ویندوز ۱۱ را غیر فعال کنیم؟

حال در سمت راس و در بخش Taskbar items، علامت Chat را روی حالت OFF قرار دهید.

چگونه آیکون چت ویندوز ۱۱ را غیر فعال کنیم؟

نحوه حذف Microsoft teams از ویندوز ۱۱

برای Uninstall کردن و حذف Microsoft teams از ویندوز ۱۱، Windows + I را فشار دهید. Settings باز خواهد شد. از سمت چپ روی Apps و از سمت راست روی Apps & features کلیک کنید.

نحوه حذف Microsoft teams از ویندوز ۱۱

در فهرست Microsoft Teams را پیدا کنید. رو منوی سه نقطه‌ای جلوی آن بزنید. سپس Uninstall را انتخاب کنید.

نحوه حذف Microsoft teams از ویندوز ۱۱
Rate this post

ارسال یک نظر