نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

کیبورد فارسی در ویندوز 10

آموزش تصویری افزودن کیبورد فارسی به ویندوز 10

اضافه کردن کیبورد فارسی در ویندوز 10 و یا هر ویندوز دیگه ای برای هر کاربر ایرانی  امری بسیار ضروری و حیاتی است.

به طور پیش فرض ویندوز 10 فقط کیبورد مربوط به زبانی رو که موقع نصب ویندوز انتخاب کردین را در اختیار شما قرار  می دهد  و برای داشتن کیبورد زبان های دیگه باید حتما باید خودتان زبان جدید را به صورت دستی  اضافه کنید .

 به همین منظور در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی روش اضافه کردن کیبورد فارسی در ویندوز 10 رو خدمت شما عزیزان آموزش بدهیم . توصیه می کنیم حتما این پست را تا انتها بخوانید .

ویندوز 10 تقریبا از همه زبان های دنیا پشتیبانی میکند و اصلا هیچ جای نگرانی برای شما نباید باشد. مثه همیشه کیبورد فارسی هم در ویندوز 10 وجود دارد اما به طور پیش فرض فعال نیست و باید خودتان فعالش کنید .

آموزش اضافه کردن کیبورد فارسی در ویندوز 10 در قدم اول باید وارد بخش تنظیمات ویندوز بشوید. برای اینکار منوی ویندوز را باز کنید و آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید

کیبورد فارسی در ویندوز 10

در صفحه باز شده ، گزینه Time & Language  را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید:

کیبورد فارسی در ویندوز 10

پس از انتخاب این گزینه شما به صفحه ی پنل تنظیمات ساعت و زبان ها هدایت میشوید. مطابق تصویر زیر که برای شما عزیزان آماده کرده ایم از منوی سمت چپ ، گزینه Region & Language را انتخاب کنید.

کیبورد فارسی در ویندوز 10

در ادامه در سمت راست صفحه میتوانید تمامی زبان های موجود را مشاهده کنید ، همچنین میتوانید آن ها را حذف یا زبان جدیدی اضافه کنید.

کیبورد فارسی در ویندوز 10

کلیه خدمات سخت افزاری و نرم  افزاری شرکت خدمات ایسوس سرگزی برای تمای برند ها با پیک رایگان صورت می گیرد .

Rate this post

ارسال یک نظر