نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ ایسوس

آیا لپ تاپ ایسوس برای خرید مناسب و خوب است ؟

تا اینجا که به طور کامل درباره خانواده ایسوس صحبت کرده ایم ، وقت آن رسیده است که یک جمع بندی کلی نیز داشته باشیم . در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، بررسی می کنیم که آیا خرید لپ تاپ ایسوس پیشنهاد میشود ؟ بهتر است قبل از خواندن این مقاله ابتدا با خانواده این شرکت بزرگ از طریق این لینک آشنا بشوید.

در میان برند های مختلفی که در سراسر دنیا وجود دارد ، ایسوس نیز توانسته است اعتماد مشتریان خودش را به دست بیاورد . شرکت ایسوس در بازار های ایران سابقه درخشانی داشته است و بر خلاف سایر شرکت ها دچار افت و رشد پی در پی نبوده و معمولا سعی کرده است تا بهترین جایگاه ها را در بازار های جهانی بدست بیاورد.

سیاست گزاری های شرکت ایسوس

با توجه به اینکه هر شخصی در دنیا نیاز ها و خواسته های متفاوتی دارد ، شرکت ایسوس نیز لپ تاپ های مختلفی برای کار های اداری ، بازی و… تولید کرده است که در روزهای گذشته راجب آن صحبت کرده ایم. شرکت ایسوس با تکیه بر دانش روز دنیا و توجه به نیاز های مشتریان خود هر سال یک گام به جلو برداشته تا همیشه در طراحی و سخت افزار از سایر رقبا عقب نیوفتد.

اگر برای خرید لپ تاپ به بازارهای کامپیوتر یا فروشگاه‌‌های اینترنتی سر زده باشید، حتما متوجه شده‌اید که اگر به هر طرف نگاه کنید، یکی از مدل‌های لپ تاپ ایسوس را می‌بینید. این موضوع به دلیل رویکرد جالب برند ایسوس در تولید لپ تاپ ایجاد شده است. انواع لپ تاپ ایسوس با دو رویکرد بسیار مشخص و ساده تولید می‌شوند:

  • قیمت کالا
  • تنوع کالا

برند ایسوس وظیفه‌ی خود می‌داند که طیف وسیعی از مدل‌های گوناگون لپ‌ تاپ تولید کرده و آن را با قیمت‌‌های رقابتی و جذاب به مشتریان خود عرضه کند. به این ترتیب مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه‌ی خود مناسب‌ترین لپ تاپ را از بین ده‌ها مدل لپ تاپ ایسوس انتخاب کنند.

لپ تاپ ایسوس

جدیدترین مدل‌‌های لپ تاپ ایسوس

در گذشته تنها کیفیت لپ تاپ اولویت اصلی به شمار می آمد اما امروزه طراحی بدنه ، کیبورد نوری ، کیبورد لمسی ، اسپیکر ، وزن و … نیز جزو اولویت های اصلی یک خریدار است . در جدیدترین مدل‌‌های لپ تاپ ایسوس ، این شرکت سعی کرده است تا تمامی فاکتور های بالا را به بهترین شکل رعایت کند.

از طرفی ایسوس از باکیفیت‌ترین قطعات موجود، در لپ تاپ‌های خود استفاده می‌کند. از همه مهم‌تر، با بررسی مشخصات فنی جدیدترین لپ‌ تاپ‌های این برند متوجه خواهید شد که ایسوس روی به‌روز و متمایز بودن لپ‌ تاپ‌های خود نیز بسیار حساس است. 

  • باطری ۸ سلولی: در این باطری‌ها از یون لیتیوم باکیفیت استفاده شده است. هر یک از سلول‌‌‌‌های این باطری توسط یک تنظیم‌کننده‌ی ولتاژ داخلی به‌طور هوشمند بررسی می‌شوند. پس می‌توان لپ تاپ ایسوس را با خیال راحت شارژ کرد.
  • حافظه SSD: این حافظه دارای قدرت بالاتری برای ذخیره و پردازش اطلاعات است و کمک می‌کند لپ تاپ شما سرعت بیشتری داشته باشد.
  • صفحه نمایش ال ای دی: این صفحه نمایش‌ها، صفحات تختی هستند که از دایود‌های ساطع‌کننده‌ی نور به‌عنوان پیکسل استفاده می‌کنند. به این ترتیب شما می‌توانید در زیر نور مستقیم خورشید هم به راحتی با لپ تاپ ایسوس خود کار کنید.
  • تکنولوژی صفحه نمایش نانو (Nanoedge technology): این تکنولوژی اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش به باریک‌ترین شکل ممکن ساخته شود. به این ترتیب می‌توان آن را در قاب‌های بسیار ظریف جای داد.
  • صفحه نمایش لمسی (Screen pad): اسکرین پدها که قابلیت جدید و شگفت‌انگیز لپ تاپ ایسوس هستند، درواقع همان تاچ پدهای قدیمی لپ تاپند که با ال سی دی همراه شده‌اند و یک صفحه‌ نمایش تعاملی ثانویه ایجاد کرده‌اند. 

قیمت لپ تاپ‌های ایسوس چگونه است؟!

ایسوس با در نظر گرفتن این نکته که تمامی خریداران در یک سطح نیستند ، لپ تاپ هایی با یک نیاز اما قیمت متفاوت ارائه کرده است . برای مثال ایسوس دو مدل لپ تاپ گیمینگ در بازار های معرفی کرده ( یک لپ تا گیمینگ متوسط با قیمت پایین و دیگری یک لپ تاپ گیمینگ حرفه ای)

مهمترین مسئله ای که باعث میشود کاربران زیادی به سمت ایسوس رو بیاورند ، قابلیت ارتقا در لپ تاپ های ایسوس است و شما می‌توانید در هر زمان آن را ارتقا دهید. پس حتی اگر لپ تاپی ارزان قیمت خریده باشید، نیازی به نگرانی درمورد عملکرد آن نیست.

پشتیبانی فنی ایسوس در مشهد

شرکت خدمات ایسوس سرگزی ، با چندین سال تجربه آمادگی کامل برای پشتیبانی فنی از لپ تاپ های شما عزیزان را دارد. چناچه نیاز به تعمیر ، ارتقا را داشتید حتما با تماس بگیرید.

Rate this post

ارسال یک نظر