نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

خرابی کامپیوتر و لپ تاپ

اشتباهاتی که باعث مرگ کامپیوتر و لپ تاپ میشود

یک سری از رفتار های پرخطری وجود دارد که کاربران خواسته یا ناخواسته به لپ تاپ و کامیپوترشان آسیب میزنند. این رفتار های پرخطری اثر ناگهانی ندارد و با مرور زمان به بخشی از سخت افزار و یا حتی همه آن آسیب میرسانند. برای پیشگیری از این آسیب های رایج وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، لیستی از اشتباهاتی که باعث مرگ کامپیوتر و لپ تاپ میشود را آماده کرده است.

تهویه ضعیف

گرما یکی از قاتل های سیستم شماست . به همین منظور خنک کننده هایی برای از خارج کردن گرما روی مادربرد قرار گرفته است. اما خنک کننده ها به تنهایی قادر نیستند که تمامی گرما را خارج کنند ؛ بلکه لازم است منافذ خروج هوا هم در شرایط ایده عالی باشد!

حتما بررسی کنید که این منافذ در بهترین شرایط خود قرار داشته باشند.

یکی دیگر از دلایل گرم شدن بیش از حد سیستم ها ، وجود گردو خاک فراوان است. در صورت که تسلط کافی بر سخت افزار ها ندارید ؛ بهتر است این وظیفه را بر عهده تیم فنی شرکت ما واگذار کنید تا تمامی سیستم شما به صورت کامل سرویس شود.

خرابی کامپیوتر و لپ تاپ

انرژی و نیروی برق

قطع و وصل شدن ناگهانی برق ، سبب از بین رفتن اطلاعات میشود، به علاوه هارد درایو نیز ممکن است به شدت آسیب ببیند. بخش های دیگر نظیر اس دی کارت در این مورد آسیبی نمیبینند، چون اتصال دائمی ندارندحتی در صورتی که اس دی کارت آسیب ببیند ، همچنین می توانید با ریکاوری عکس های از روی مموری کارت و اس دی کارت خراب شده ، اطلاعات را مجددا بازیابی کنید.

آسیب فیزیکی

بزرگترین دشمن رایانه ها ، آسیب فیزیکی است .افتادن از روی میز ، ریختن چایی روی لپ تاپ از جمله موارد رایجی است که بار ها به کاربران لپ تاپ و کامپیوتر صدمه زده است.

نصب برنامه های نامناسب

هر سیستم عاملی توانایی و قدرتی دارد . اگر شما برنامه های ویرایش فیلم را روی یک سیتسم نسبتا ضعیف نصب کنید و از آن استفاده کنید ، سیستم شما به مرور زمان کند و فرسوده میشود. بنابراین دقت کنید که برنامه ها و نرم افزار هایی که مناسب سیستمتان است را نصب کنید.

Rate this post

ارسال یک نظر