نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

مانیتور

اشتباهاتی که ممکن است به مانیتور لپ تاپ و کامپیوتر شما صدمه بزند

گاهی اوقات ممکن است رفتار های ما به مانیتور آسیب جدی وارد کند . این آسیب ها معمولا عمدی نیستند و در اکثر اوقات اتفاقی رخ می دهند . امروز در این مقاله آموزشی از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا درباره اشتباهاتی که ممکن است به مانیتور لپ تاپ و کامپیوتر شما صدمه بزند ، صحبت کنیم.

مانیتور ها یکی از بخش های حساس لپ تاپ هستند و ممکن است یک اتفاق ساده آسیب جدی به آن وارد کند .

تمیز کردن مانیتور

متاسفانه برخی از عزیزان به علت عدم آگاهی مانیتور را به الکل یا موادی از این قبیل تمیز می کنند . همیشه این موضوع بسیار مهم را به خاطر داشته باشید که : صفحه مانیتور لپ‌تاپ بسیار حساس است و نباید برای تمیز کردن و یا لکه‌زدایی آن از هیچگونه مایعی از جمله الکل، استون، ادکلن و … استفاده کرد.

باز و بسته کردن مانیتور

معمولا به دلایلی برخی از دوستان لپ تاپ را خیلی محکم باز و بسته می کنند ، این کار ممکن است به لبه های مانیتور لپ تاپ شما آسیب جدی وارد کند ! همچنین زمانی که قصد دارید مانیتور را باز یا بسته کنید ، از لبه های آن نگیرید و انگشتتان روی صفحه مانیتور نباشد.

مانیتور

برخورد اجسام تیز یا سفت

پیشنهاد میشود که اگر دیگر با لپ تاپ کاری ندارید ، حتما آن را به طور کامل ببندید زیرا اگر جسمی به سمت آن پرت شد ، با صفحه مانیتور برخورد نداشته باشد و همچنین بهتر است که کودکان را از مانیتور دور نگه دارید زیرا عادت دارند وسایلشان را پرت کنند .

سخن آخر: همچنین در صورت نیاز به تعمیر مانیتور لپ تاپ میتوانید با ما تماس بگیرید.

Rate this post

ارسال یک نظر