نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لنوو مدل Ideapad 330 - E

بررسی لپ تاپ لنو مدل Ideapad 330 – E مناسب برای استفاده های روزمره

لپ تاپ لنو مدل Ideapad 330 – E جزو لپ تاپ هایی میباشد که در کنار قیمت مناسب امکانات بسیار خوبی در اختیار شما عزیزان قرار میدهند. امروز در این مقاله از سری مقالات لپ تاپ های لنو به بررسی این لپ تاپ قدرتمند می پردازیم که برای استفاده های روزمره بسیار فوق العاده میباشد.

طراحی لنو مدل Ideapad 330 – E

لنوو Ideapad 330  با توجه به قیمتی که دارد از ظاهر جذاب و زیبایی هم برخوردار است. این لپ‌تاپ بیشتر برای دانشجویان و دانش آموزان طراحی شده و به همین دلیل ظاهر خوبی دارد. 

با توجه به قیمت آن صفحه نمایشی که برای آن در نظر گرفته شده حاشیه‌های زیادی دارد. از طرف دیگر با لپ‌تاپ چندان باریکی هم مواجه نخواهید بود. لپ‌تاپ Ideapad 330 در ابعاد ۳۷۸ در ۲۶۰ در ۲۲٫۹ میلی‌متر ساخته شده و ۲٫۲ کیلوگرم وزن دارد. لپ‌تاپ تقریبا بزرگ و تقریبا سنگینی است.

صفحه کلید

از آنجایی که لپ‌تاپ Ideapad 330 بیشتر برای کارهای درسی و دانشجویی مورد استفاده قرار می‌گیرد، لنوو یک صفحه کلید استاندارد و کامل را روی آن قرار داده است. صفحه کلیدی با طراحی جزیره‌ای که از نام پد  (Num Pad) هم برخوردار است

لپ‌تاپ Ideapad 330 از تاچ پد نسبتا بزرگی برخوردار است که از پس کارهای مختلف بر می‌آید. تاچ پدی که سریع کار می‌کند و ژست‌های لمسی را هم به خوبی اجرا خواهد کرد.

تنها ایرادی که میتوانیم از صفحه کلید این لپ تاپ بگیریم عدم پشتیبانی از کیبورد نوری است.

صفحه نمایش

یکی از ویژگی‌های نسبتا خوب این محصول کیفیت صفحه نمایش آن است. لپ‌تاپ Ideapad 330 از صفحه نمایشی با دقت تصویر۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل برخوردار است. صفحه نمایشی که برای تماشای فیلم و عکس عملکرد نسبتا خوبی دارد .

مشخصات فنی :

  • ظرفیت حافظه RAM:4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی:یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی:Intel
  • اندازه صفحه نمایش:15.6 اینچ
  • طبقه‌بندی:باریک و سبک، کاربری عمومی
  • سری پردازنده:Celeron

Rate this post

ارسال یک نظر