نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

Qosmio

بررسی لپ تاپ های Qosmio از برند توشیبا

اگر به دنبال لپ تاپ هایی با صفحه نمایش بزرگ هستید ، سری Qosmio پیشنهاد شرکت توشیبیا به شما ست . برخی از لپ تاپ های Qosmio دارای صفحه نمایش های سه بعدی هستند و بدون نیاز به عینک های مخصوص شما میتوانید از امکانت جذاب سه بعدی آن لذت ببرید. سری Qosmio از برند توشیبا برای مصارف گیمینگ هم مورد استفاده قرار میگیرد اما آنچنان که باید در بازار های جهانی طرفدار ندارد و از رقبای بزرگ خود مثل ایسوس بسیار عقب تر است . با این وجود در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی تصمیم داریم تا سری Qosmio را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

لپ تاپ های گیمنیگ Qosmio

 لپ تاپ های Qosmio X770 و Qosmio X770 3D جزو سری های مخصوص Gamer ها هستند. Qosmio X770 3D مجهز به کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 560M با 1.5GB حافظه گرافیکی ،پردازنده های Core i7 و Core i5 نسل جدید اینتل و 8GB RAM، USB 3.0 .، بالای 1 ترابایت حافظه HDD به همراه صفحه نمایش17.3 اینچی HD با نور پس زمینه LED و کیبورد با نور پس زمینه قرمز است.

تکنولوژی سه بعدی

لپ تاپ سه بعدی Qosmio F750 دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی، فول اچ دی، کارت گرافیک انویدیا جیفورس GT 540M، پردازنده Core i7، ۶ گیگابایت رم، ۶۴۰ گیگابایت فضای هارد می باشد. برای استفاده از لپ تاپ سه بعدی Qosmio F750 شما نیازی به پوشیدن عینک ندارید.

طراحی و بدنه

به طور متوسط وزن لپ تاپ های Qosmio بیشتر از 2.5 کیلوگرم است و وزن سری Qosmio X775 به 2.99 کیلوگرم نیز میرسد.

در مدل های قدیمی لپ تاپ Qosmio از یک شاسی آلومینیومی استفاده شده اما درطراحی نسخه های جدید سعی شده تا از پلاستیک فشرده استفاده کنند ، با همه این تغییرات بر اساس نظر سنجی ها ، خریداران از ظاهر و بدنه این لپ تاپ راضی نیستند و اکثر بر این باور هستند که این لپ تاپ به دل خریدار نمیشیند.

به طور کلی Qosmio همان نمای بیرونی خاکستری ذغالی را بر روی صفحه کلید و نمایشگر خود دارد

Rate this post

ارسال یک نظر