نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

یوگا بوک ها

بررسی لپ تاپ های Yoga Book

با ظهور تبلت ها و ویندوز فون ها ، بازار خرید و فروش لپ تاپ ها کمی سرد و کم رونق شد . طبیعتا حمل و استفاده تبلت ها بسیار ساده تر بوده و اکثر کسانی که برای کارهای خانگی قصد خرید یک لپ تاپ را داشتند به سمت تبلت ها روی آوردند . شرکت لنوو از همین تغییرات بزرگ در دنیای تکنولوژی استفاده کرده و تبلت – لپ تاپ ها را به جهانیان معرفی کرد. در مقالات قبلی از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی لپ تاپ Yoga را بررسی کردیم اما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی لپ تاپ های Yoga Book بپردازیم ، با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

تبلت – لپ تاپ های Yoga Book همانند یک کتاب نازک هستند و میتوانید به سادگی در دستانتان آن را باز یا بسته کنید. Yoga Book ها دارای یک صفحه نمایشگر 10 اینچی و یک پنل طراحی هستند و این دو صفحه توسط لولا به هم متصل شده اند.

صفحه کلید یوگا بوک کاملا لمسی است و لنوو این صفحه کلید را Halo Keyboard نام‌گذاری کرده ؛ در واقع شما نیازی به فشار دادن دکمه ها ندارید و فقط کافیست آن را لمس کنید.

یوگا بوک

سخت افزار

شرکت لنوو برای این مدل از گجت ها از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده کرده است ؛ همچنین برای آن 64 گیگ حافظه داخی در نظر گرفته است . اما هیچ جای نگرانی نیست و اگر این مقدار حافظه برای شما کم است ، میتوانید این حجم حافظه را تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

پردازنده به کار رفته در yoga book ها از نوع اینتل سری  Atom x5 است و همچنین این دستگاه از از سیم کارت پشتیبانی می کند.

اگر در جلسات آنلاین شرکت می کنید و به وب کم نیاز دارید ، yoga book ها نیاز شما را برطرف می کنند چرا که در این مدل از دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است .

در نهایت وزن این گجت به 700 گرم میرسد که برای حمل کردن بسیار سبک و راحت بوده.

صفحه نمایش

یوگا بوک

صفحه‌نمایش یوگا بوک در ابعاد ۱۰.۱ اینچی و کیفیت FHD و با وضوح تصویر ۱۹۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل عرضه شده است و به تکنولوژی AnyPen مجهز شده که به کمک این تکنولوژی میتوانید از هر نوع قلم مخصوصی استفاده کنید.

سیستم عامل و نرم افزار

در ابتدا شرکت لنوو تصمیم داشت که از اندروید به عنوان سیستم عامل استفاده کند ولی در اقدامی لنوو تصمیم گرفت پلتفرم این محصول را در ویندوز 10 نیز ارائه دهد.یوگا بوک با ورژن 6 اندروید به بازار عرضه شد و پس از آن توانست به آسانی سیستم‌عامل ویندوز، نسخه‌ی 10 پرو را اجرا نماید.

Yoga Book برای چه افرادی مناسب است؟

Yoga Book ها برای مدیران اجرایی شرکت ها که مدام در بین طبقات در رفت و آمد هستند و همچنین برای دانشجویان ، دانش آموزان و کارهای روزمره مناسب است.

Rate this post

ارسال یک نظر