نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار Microsoft Store

برنامه Microsoft Store در ویندوز چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

Microsoft Store یکی از برنامه های مهم در ویندوز 10 و 11 است که کاربران ایرانی کمتر به آن توجه کرده اند. در واقع این برنامه همانند نرم افزار های اپ استور و پلی استور میباشد و بر خلاف تصویر عامیانه شما به صورت رایگان و بدون هیچ ابزار تحریم شکنی میتوانید از این سرویس قدرتمند استفاده کنید.

در برنامه Microsoft Store شما دسترسی به نرم افزار ها ، ویجت ها و ابزار های مختلفی دارید . این برنامه قادر است که به سادگی و تنها با یک جست وجوی ساده تعداد زیادی از برنامه های مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهد.

اما سوال اصلی که برای کاربران ویندوزی پیش می آید این است که چطور از Microsoft Store استفاده کنند و اصلا چرا باید به این برنامه توجه کرد؟

نحوه استفاده از Microsoft Store در ویندوز

برای استفاده از Microsoft Store در ویندوز نیازی به دانلود و نصب کردن هیچ برنامه ای ندارید ، بلکه این برنامه همانند سایر برنامه های پیش فرض ویندوز ( مرورگر ماکروسافت ادج ، نرم افزار paint و …) از همان ابتدا بر روی سیستم شما نصب میشود.

البته برای ورود به این برنامه نیاز است که شما در ماکروسافت یک حساب کاربری ایجاد کنید. دقت کنید که برای ایجاد یک حساب کاربری نیازی به پرداخت هزینه ندارید و حتی به پیش شماره های ایران هم میتوانید از این سرویس قدرتمند ماکروسافت بهره لازم را ببرید.

برنامه Microsoft Store

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میفرمایید این برنامه همانند پلی استور در گوشی های اندروید از بخش های مختلفی ایجاد شده است که شما به سادگی میتوانید هر برنامه ای را که نیاز دارید را دانلود کنید. البته در این میان برخی از برنامه ها به صورت پولی ارائه میشوند که این موضوع به سیاست های تولید کننده آن نرم افزار بر می گردد. برای مثال برای نرم افزار NETFLIX پس از نصب و دانلود باید اشتراک خریداری کنید .

چرا باید از Microsoft Store استفاده کنیم؟

با وجود اینکه کلی سایت دانلود نرم افزار وجود دارد ، این سوال اصلی پیش می آید که چرا باید از از Microsoft Store استفاده کنیم؟ سرویس از Microsoft Store یک سرویس کاملا امن است و اگر شما هیچ آنتی ویروسی بر روی سیستمتان ندارید میتوانید با خیال آسوده هر برنامه ای که مد نظرتان است را نصب کنید ؛ زیرا تمامی برنامه های موجود در از Microsoft Store از یک فیلتر به خصوصی عبور کرده اند.

نکته ی دیگر این که برنامه از Microsoft Store همانند پلی استور تعداد دانلود و نصب و امتیاز کاربران را نیز به شما نشان میدهد و شما به سادگی میتوانید مقایسه کنید که کدام یک از برنامه های فوق امتیاز بیشتری دارد . این در حالی است که در سایت های دانلود شما باید به صورت تجربی پی ببرید که کدام نرم افزار قادر است نیاز شما را رفع کند.

برنامه Microsoft Store

همچنین در بخش نظرات کاربران شما متوجه خواهید شد که تجربه کاربری سایرین در مورد یک نرم افزار به چه صورت است . البته به خاطری جهانی بودن سرویس Microsoft Store اکثر این نظرات به صورت انگلیسی است . در تصویر بالا نظرات کاربران را در مورد نرم افزار واتساپ مشاهده می فرمایید.

Rate this post

ارسال یک نظر