نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

لپ تاپ استوک

بهترین برند های لپ تاپ دسته دوم

با شروع ویروس کرونا ، خرید و فروش لپ تاپ گرم تر از همیشه شد و قیمت های لپ تاپ نیز به سرعت بالا رفتند . این موضوع باعث شد تا خریداران ایرانی به سمت لپ تاپ های استوک و دسته دوم رو بیاورند. وجود برند ها و مارک های مختلف باعث شده است تا خریداران کمی گمراه شوند ، اما امروز در این مقاله از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی قصد داریم تا بهترین برند های لپ تاپ دسته دوم و استوک را بررسی کنیم . همچنین میتوانید برای مشاوره و خرید با تیم پشتیبان سرگزی تماس بگیرید.

به طور کلی امروزه انتخاب برند برای خرید بهترین لپ تاپ دست دوم مسئله ی خیلی مهمی نیست چراکه همه شرکت ها سعی داشته اند تا بهترین ها را ارائه کنند ، اما دو نکته اساسی اینجا لازم به ذکر است و شما به عنوان خریدار باید به آن دقت کنید .

  • نکته اول ) برای چه هدفی و چه استفاده ای قصد خرید لپ تاپ را دارید ؟
  • نکته دوم ) بررسی سلامت لپ تاپ

بیشتر بخوانید : بررسی معروف ترین لپ تاپ های دنیا

اهداف خرید لپ تاپ

شما باید از پیش تعیین کنید که به چه منظوری قصد خرید یک لپ تاپ را دارید ؟ آیا هدف شما بازی کردن است یا آنکه قرار است با آن پروژ های دانشگاهی را انجام دهید ؟ موضوع بعدی دیگر اینجاست که لپ تاپ های دانشگاهی نیز باهم فرق دارند ممکن است ، خریداری گرافیست کار باشد و دانشجوی دیگر یک برنامه نویس !

بنابراین به عنوان نتیجه گیری از قبل مشخص کنید برا چه هدفی قصد خرید لپ تاپ را دارید تا بتوانید مطابق با نیاز هایتان یک لپ تاپ مناسب را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید لپ تاپ برای گرافیست کار ها

لپ تاپ استوک

تست سلامت لپ تاپ

از آنجایی که لپ تاپ های دست دوم فاقد گارانتی هستند ، بنابراین اعتماد کردن و خریدن آن ها چالش بزرگی است برای اکثر خریداران . همچنین ممکن است خیلی از خریداران سواد کافی برای بررسی و سالم بودن یک لپ تاپ نداشته باشند اما جای نگرانی نیست زیرا در ادامه تمامی فاکتور های لازم را به شما آموزش می دهیم.

ظاهر لپ تاپ

اول از همه بررسی کنید که لپ تاپ شما از نظر ظاهر کاملا سالم باشد . وجود چند خط و خش روی بدنه میتواند طبیعی باشد ولی اگر مانیتور لپ تاپ خط و خش دارد از خرید آن جلوگیری کنید ! حتما با دقت تمام به شکستگی ها و قاب دور مانیتور توجه کنید تا از این بابت مشکلی نداشته باشید.

مانیتور

در قدم بعدی مانیتور لپ تاپ را بررسی کنید تا سالم باشد . وجود پیکسل های سوخته از رایچ ترین مشکلات مانیتور ها هستند .

شما میتوانید از طریق این وبسایت بررسی کنید که آیا رنگ ها به خوبی در مانیتور شما نمایش داده میشوند یا خیر ؟

سخت افزار لپ تاپ

و اخرین موردی که باید بررسی شود ، سخت افزار لپ تاپ است . برای این کار نرم افزار های مختلفی وجود دارد که میتوانید بر روی لپ تاپ نصب کنید تا از سلامت هر بخش مثل پردازنده ، هارد و رم اطمینان کافی پیدا کنید .

فن : فن یکی از بخش های مهمی است که آن را اکثرا فراموش می کنند . حتما توجه کنید که به خوبی کار می کند و هوای داخل لپ تاپ را به بیرون هدایت می کند.

نکات اضافی و تکمیلی

اگر لپ تاپ دست دومی را خریداری کردید بهتر است به این نکات هم توجه کنید :

  • برخی از فروشنده ها لپ تاپ را با یک هفته مهلت تست به شما ارائه میکنند ؛ این موضوع میتواند امتیازی مثبتی باشد برای خرید از آن فروشنده.
  • بعد از خرید لپ تاپ ، نرم افزارهای مختلفی مثل فتوشاپ و … را روی آن تست کنید و عملا سخت افزار لپ تاپ را به چالش بکشید .
  • حتما سخت افزار لپ تاپ را از طریق ویندوز بررسی کنید تا با گفته های فروشنده مطابقت داشته باشد.
  • بعد از خرید از فروشنده بخواهید ، خمیر سیلکون جدیدی برای پردازنده لپ تاپ شما استفاده کند.
Rate this post

ارسال یک نظر