نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

بهترین لپ تاپ های ایسوس برای گیمینگ

لپ تاپ های ایسوس همواره جزو برند های مورد اعتماد کاربران هستند . ایسوس همانند سایر شرکت ها ، محصولات خود را در دسته بندی های مختلفی تولید و ارائه می کند. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین لپ تاپ های ایسوس برای گیمینگ می پردازیم.

لازم به ذکر است که شما عزیزان قبل از خرید یک لپ تاپ گیمینگ به موارد زیر توجه کنید :

  1. لپ تاپ گیمینگ امروزی باید از ظاهر زیبا و جذاب برخور دار باشد
  2. یک لپ تاپ گیمینگ نیازمند به یک صفحه نمایشگر عالی است .
  3. هر لپ تاپ گیمینگ باید از نظر سخت افزار در رده بالایی باشد ( رم ، پردازنده ، کارت گرافیک همگی باید حرفه ای باشند )

لپ تاپ ایسوس ROG Strix

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Strix ، از محصولات شرکت «ایسوس» محسوب می‌شود که با طراحی زیبا روانه بازار شده است.

این لپ تاپ و 2.1 کیلوگرم وزن دارد و برای جا‌به‌‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. صفحه ‌نمایش 15.6 اینچی این محصول دارای وضوح تصویر FullHD است.

ایسوس در کنار این امکانات متعدد، از سخت‌ افزارهای خوبی هم در این محصول استفاده کرده است. پردازنده مرکزی کم‌‌مصرف اما قوی Ryzen7 مدل 4800H، پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce GTX GeForce RTX 3050TI و 16 گیگابایت رم مجموعه‌ سخت‌‌افزاری این لپ‌تاپ را تشکیل می‌‌دهند.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook Pro

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook Pro  ، یکی دیگر از خانواده قدرتمند ایسوس می باشند که در بخش گیمینگ حرفه عمل کرده اند . این لپ تاپ از محصولات شگفت‌انگیز و رده‌بالای شرکت «ایسوس» محسوب می‌شود که با طراحی زیبا روانه بازار شده است.

 صفحه ‌نمایش 15.6 اینچی این محصول دارای وضوح تصویر 4K است.

پردازنده مرکزی کم‌‌مصرف اما بسیار قوی اینتل مدل i9، پردازشگر گرافیکی بسیار پرقدرت GeForce RTX 3080 Laptop GPU GDDR6 به‌همراه 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) (Solid State Drive) مجموعه‌ سخت‌‌افزاری بسیار قدرتمند این لپ‌تاپ را تشکیل می‌‌دهند که برای کاربری گیمینگ، مهندسی، محاسباتی، پردازشی، مالتی‌مدیا، ادیت، میکس‌ومستر، انیمیشن، فیلم‌سازی و روزانه بسیار بسیار مطلوب و ایده‌آل هستند.

لپ تاپ ایسوس TUF Dash

لپ تاپ ایسوس TUF Dash ، یکی دیگر از لپ تاپ قدرتمند شرکت ایسوس می باشد. این لپ تاپ که جزو جدید ترین محصلات ایسوس است ، با سخت افزار های مختلفی در بازارهای جهانی ارائه شده است .

Rate this post

ارسال یک نظر