نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار ویرایش فیلم

بهترین نرم افزار های کم کننده حجم فیلم برای کامپیوتر

اگر با یک دوربین با کیفیت فیلم برداری کرده باشید ، حجم فیلم شما به طور چشم گیری افزایش پیدا می کند. گاهی اوقات ممکن است شما تنها یک فیلم 2 دقیقه ای ظبط کرده باشید ولی تقریبا حجمی معادل 200 مگ را داشته باشد ، در حالیکه یک فیلم سینمایی با کیفیت پایین حجمی برابر با 300 مگ دارد ! راه حل این مشکل چیست ؟ در واقع شما میتوانید کیفیت دوربین خود را از طریق تنظیمات پایین بیاورید ولی این موضوع باعث میشود که وضوح و جلوه فیلم های شما نیز کاهش پیدا کند. راه دیگری نیز وجود دارد و آن هم استفاده از نرم افزار های کم کننده حجم فیلم میباشد.

کار نرم افزار های کم کننده حجم فیلم این است که بدون تغییر در کیفیت فیلم داده های اضافی را حذف کند و حجم فیلم را کاهش دهد. در این بخش بهترین نرم افزار های کم کننده حجم فیلم برای کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

نرم افزار Handbrake – پیشنهادی

نرم افزار HandBrake نرم افزاری مفید در این زمینه می باشد که به وسیله ی آن می توانید فایل های ضبط شده در گیرنده ی دیجیتال را به همراه صدا به فرمت های MP4 و MKV تبدیل کنید و البته مهمترین ویژگی این نرم افزار کاهش حجم فیلم ها میباشد.

 این نرم افزار قابلیت نصب روی انواع سیستم‌های مختلف را دارد. پس از نصب و راه اندازی نرم افزار کافیست روی آیکن آن کلیک کنید تا برنامه اجرا شود. حالا باید ویدیوی مورد نظر خود را به برنامه معرفی کنید برای این کار از بخش Source Selection می توانید محل فیلم مورد نظرتان را به برنامه معرفی کنید و یا با درگ کردن فیلم به بخش میانی صفحه، آن را به محیط برنامه وارد کنید.

نرم افزار Pinnacle Studio 22

Pinnacle Studio 22 با تمامی فیلم‌های ضبط شده با انواع دوربین‌ها سازگاری دارد و دیگر نگرانی بابت پشتیبانی فرمت‌های مختلف وجود ندارد.

این برنامه چه برای افراد قدرتمند در زمینه ادیت فیلم و چه افراد تازه کار بسیار مناسب است در نتیجه دیگر نیازی به آموزش خاصی نخواهید داشت.

با این برنامه به راحتی میتوانید فشرده کردن فیلم را با اضافه کردن افکت‌های مدنظر انجام دهید.

نرم افزار Movavi Video Converter

نرم افزار Movari Video Converter  از آخرین سخت افزارها پشتیبانی می‌کند که این موضوع بزرگترین نقطه قوت این نرم افزار محسوب می‌شود.نسخه رایگان این برنامه برای هفت روز کار خواهد کرد و قادر به دریافت کامل فیلم نخواهید بود اما بعد از خریداری میتوانید از تمامی امکانات بهره‌مند شوید.

Rate this post

ارسال یک نظر