نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

نرم افزار سلامت باطری

بهترین نرم افزار ها برای تست سلامت باطری لپ تاپ

باطری لپ تاپ هم مانند باطری های گوشی و سایر سخت افزارها نیاز به مراقبت ویژه ای دارد و همچنین این باطری ها بازه عمر مفید مخصوص به خود را دارند. این بازه عمر در واقع تعداد دفعات شارژ شدن و خالی شدن باطری لپ تاپ میباشد .

اگر شما فکر می کنید که باطری لپ تاپ شما به تازگی خیلی زود خالی میشود و مثل سابق کار نمی کند ، بهترین کار این است که از سلامت باطری ها مطمئن شوید. نرم افزار ها و کدهای دستوری زیادی برای چک کردن این موضوع وجود دارد که در ادامه بهترین نرم افزار ها برای تست سلامت باطری لپ تاپ را معرفی می کنیم.

نرم افزار BATExpert:

نرم افزار BATExpert نرم افزاری مفید و ساده که هدف آن رفع نیاز کاربرانی است که نیاز به تجسم وضعیت باتری لپ‌تاپ دارند. نرم‌افزار BATExpert برای تمامی مخاطبان مناسب می‌باشد. زیرا کار با آن ساده است و می‌توانید آن را بر روی هر نوع نوت‌بوکی اجرا کنید. اطلاعاتی که نرم‌افزار BATExpert پوشش می‌دهد اغلب از مهمترین جنبه‌های باتری دستگاه انتخاب شده که از این میان می‌توان به وضعیت کلی فعلی، ولتاژ و تولیدکننده‌ اشاره نمود.

نرم افزار Battery Optimizer :

برای افزایش عمر باطری و بهینه تر شدن آن در ویندوز یک سری دستوراتی وجود دارد ولی این نرم افزار قادر است به صورت خودکار تمامی تغییرات لازمه را اعمال کند.

Rate this post

ارسال یک نظر