نمایندگی ایسوس و لنوو مشهد | تعمیرات لپ تاپ مشهد

آنتی ویروس

بهترین و امن ترین آنتی ویروس ها کدام هستند؟

یکی از ضروری ترین و حیاتی ترین  بخش های ویندوز ، تامین امنیت آن است. با توجه به اینکه روز به روز ویروس ها و بدافزار های تولید شده بیشتر میشوند ، باید بدانیم که سهل انگار در نصب یک آنتی ویروس میتواند پیامد های ناگواری برای سیستم شما داشته باشد.

ویندوز 10 دارای یک Windows defender داخلی است ولی نمیتوان زیاد به آن اعتماد کرد و از طرفی این بخش از ویندوز در خیلی از مواقع فرق بین کرک و ویروس را تشخیص نمی دهد و محتوای کرک شما را پاک می کند.

در این مقاله انحصاری از وبسایت خدمات ایسوس سرگزی ، به بررسی این موضوع می پردازیم که کدام آنتی ویروس مناسب تر و برای شما بهتر است.

در ضمن کلیه خدمات سخت افزاری و نرم  افزاری شرکت خدمات ایسوس سرگزی برای تمای برند ها با پیک رایگان صورت می گیرد .

معرفی آنتی ویروس ESET NOD32

نود 32

به جرات میتوان گفت ، اگر در سایت ها خبری انگیسی زبان جست و جو داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که این آنتی ویروس در صدر جدول تمامی آنتی ویروس ها دنیا قرار دارد.

تجربه و پشتیبانی فوق العاده این آنتی ویروس باعث شده تا کاربران زیادی به خصوص ایرانی ها به این آنتی ویروس اعتماد کنند.

نود 32 نه تنها سیستم شما از تهدیدات ویروسی  محافظت می کند ، بلکه در بستر وب هم همراه شماست و سایت های مشکوک را شناسایی و آن ها را برای شما قفل می کند.

ESET NOD32 شامل سه نسخه مخصوص فایل ها، موارد مربوط به شبکه ها و ابزار بهینه سازی کامپیوتر است 

رابط کاربری ساده و زیبایی آن باعث شده تا از لحاظ کاربری مورد پسند اکثریت واقع شود.

معرفی آنتی ویروس avast

avast

پس از نود 32 آنتی ویروس Avast  جزو بهترین آنتی ویروس ها به شمار می آید. رضایت زیاد کاربران آمریکایی از این آنتی ویروس باعث شده تا شرکت های معتبر جهانی به آن اعتماد کنند.

معرفی Kaspersky Internet Security

کسپراسکای

کسپراسکای یک نام شناخته شده در دنیای آنتی ویروس ها بوده که سه دسته مختلف از آنتی ویروس ها را ارائه می دهد:

  • آنتی ویروس
  • محافظ اینترنت کسپراسکای
  • ابر محافظتی

در حقیقت این برنامه با آنچه که در گذشته بوده، بسیار متفاوت است. اما همانند مورد یک که اشاره کردیم، مشکلات گذشته را حل کرده و پس از تست روی ۱.۶میلیون نمونه، در هر سه مورد موفق به کسب نمره ۶/۶ شده است.

آنتی ویروس McAfee Internet Security

این برنامه نیز از سری برنامه هایی است که نمی توان به سادگی از نامش گذشت. نمره آن ۶/۶ بوده و خطاهای پایینی دارد. آنتی ویروس مکافی مجموعه ای کامل از ابزارهای آنتی ویروس، مسدود کردن URL، حفاظت از فیشینگ و اسکن آسیب پذیری را ارائه می دهد.

آنتی ویروس Malwarebytes Premium

نسخه رایگان این برنامه برای ویندوز نیز یکی از برنامه های محبوب کاربران است. اما اگر قصد دارید که کامپیوتر به جای اسکن کردن های دستوری، بطور دایم در حال محافظت باشد، باید نسخه پریمیوم را با قیمت سالانه ۳۹.۹۹ دلار خریداری کنید. تمامی قابلیت های نسخه پریمیوم بطور رایگان و به مدت ۱۴ روز برای آزمایش روی نسخه رایگان به شما عرضه می شود.

Rate this post

ارسال یک نظر